כתב אישום נגד מאור עזיזוב בגין עבירות מין חמורות שביצע בקטינות באמצעות האינסטגרם.



כתב האישום נגד מאור עזיזוב (22) שמשנת 2022 ועד למעצרו בינואר 2024, פנה ל-19 קטינות באמצעות פרופילים פיקטיביים באינסטגרם, והציג את עצמו בכזב בפניהן כקטינה בגילאי 12-16 שנים.

PEXELS

עזיזוב ניהל עם הקטינות שיח בעל תוכן מיני, במטרה לבצע בהן עבירות מין, הנחה אותן לגעת בגופן ואף להחדיר אצבעות לאיבר מינן, ביקש מהן לשלוח לו תמונות שלהן בלבוש חלקי ובערום, ושלח להן תמונות בעלות אופי מיני הנחזות להיות תמונותיה של הקטינה אליה התחזה. בחלק מהמקרים המתוארים, נענו הקטינות לבקשות הנאשם.

 

עוד על פי המתואר בכתב-האישום, עזיזוב אף פנה לבגירה בת 20 והציג עצמו בפניה בכזב כצעירה בת 19. תחת מצגו הכוזב, ניהל הנאשם שיח בעל תוכן מיני עם הבגירה והנחה אותה להחדיר חפצים לאיבר מינה ולפי הטבעת, וכן לבצע פעולות נוספות הכוללות מעשים של פגיעה בגופה.

 

בד בבד עם הגשת כתב-האישום הוגשה בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את ההיקף והחומרה של העבירות שביצע הנאשם, ואת העובדה שמרבית המתלוננות קטינות, אותן הכיר באמצעות המרחב האינטרנטי.

 

החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433 העוסקת בהגנה על קטינים במרחב המקוון ומלווה באופן צמוד על-ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה