כתב אישום נגד לימור ברזילי, עוזרת ויועצת לראש עיריית ראשון לציון לשעבר



כתב אישום נגד לימור ברזילי, עוזרת ויועצת לראש עיריית ראשון לציון לשעבר, במסגרת פרשת פינוי מוקשים, בגין מרמה והפרת אמונים. כתב האישום הוגש במסגרת הסדר טיעון שנחתם עם הנאשמת.

צילום: index open

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חופית שרים, לימור ברזילי ששימשה בתקופה הרלוונטית כעוזרת-יועצת ראש העיר ראשון לציון ומונתה להוביל את פרויקט הכשרתו לרחצה של המקטע הדרומי בחוף ימה של ראשון לציון, פעלה לאורך השלבים השונים של הפרויקט בהפרת אמונים. בתוך כך פעלה ברזילי כדי להטיב עם קבוצת אופק-דיפנסיב ומעוז איגר, אשר פעל מטעמה, ותוך ניגוד עניינים בין חובותיה כעובדת ציבור לבין האינטרסים של חברת דיפנסיב-שילד, מעוז איגר ושלה שמקורם ביחסי חברות קרובים וקשרים עסקיים.

על פי הסדר הטיעון, הנאשמת תודה ותורשע בעובדות כתב האישום. הצדדים יעתרו לעונש מוסכם של 100 שעות לתועלת הציבור וקנס בסך 15,000 ש"ח. בנוסף, הפרקליטות תעתור לעונש מאסר על תנאי. השיקולים להגעה להסדר טיעון היו נסיבות ביצוע העבירה אשר אינן מן החמורות והעונש ההולם בנסיבות אלה אשר מצוי ברף התחתון של מתחם הענישה. בנוסף, נסיבותיה האישיות של הנאשמת, הודאתה ולקיחת האחריות של הנאשמת לפני תחילת ההליך המשפטי.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה