כך גובים חוב מנער בן 19 - חטפו, עינו והחזיקו אותו שלושה ימים ללא מזון



מעצרו 2 חשודים לחטיפה ותקיפה, כליאה ועינוי של צעיר בן 19 מראשון לציון בעקבות חוב של שלושה אלפים שקלים.

המקומות בהם הוחזק ברחבי השפלה | צילום: דוברות המשטרה

חקירה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל חשפה פרשת חטיפה והתעללות קשה בתושב ראשון לציון  שהוכה והוחזק כפות במקלט עם בקבוק מים קטן וללא מזון במשך שלושה ימים.

המשטרה עצרה  שני תושבי רחובות  - טגניה בן 24 ואביב עלמה בן 19.

חקירת הפרשה החלה לאחר שהתקבל במשטרת ישראל מידע בחודש שעבר, לפיו בחודש יוני האחרון, בעקבות חוב של שלושת אלפים שקלים, הותקף הצעיר באופן קשה מספר פעמים על רקע דרישת החוב. בחקירה עלה כי לאחר כל תקיפה, במהלכה הוכה נמרצות, הוא ננטש על ידי התוקפים לבדו בערים שונות באזור השפלה. באחד ממקרי התקיפה לפני כחצי שנה, נזקק לטיפול רפואי בחדר מיון בבית חולים לאחר שנחבל בראשו.האלה ששימשה לתקיפה | צילום: דוברות המשטרה

על פי החשד, בחודש יוני האחרון, כאשר שהה הצעיר בראשל"צ, עצר לידו רכב ממנו יצא החשוד טגניה ואדם נוסף, הכניסו אותו בכוח אל הרכב, והוא הוסע לבית הקולנוע הישן בקריית משה ברחובות.

מהחקירה עולה כי במבנה הנטוש היו חשודים נוספים, כעשרה במספר, שהיכו אותו בברזלים ואף הפשילו את מכנסיו. לאחר התקיפה הקשה הוסע הקורבן למקלט סמוך, הוכנס על ידי החשוד ואדם נוסף למקלט דרך החלון, שם נכבל בידיו באזיקון וברגליו בחבל. החשוד והאדם הנוסף השאירו לקורבן בקבוק מים קטן ללא מזון כלל, וכך הוא הוחזק, על פי החשד, במשך שלושה ימים.אחד המקומות שבהם הוחזק | צילום: דוברות המשטרה

הצעיר שוחרר על ידי החשוד לצורך הבאת כסף ושב לביתו. בחקירה עלה כי גייס דרך מכריו ומשפחתו את סכום הכסף. לאחר בירור שערכו מכריו עלה כי סכום החוב תפח ל-15 אלף שקל. בסוף החודש שעבר הגיע החשוד ואדם נוסף לבית העסק של מכרי הקורבן ואספו משם מעטפה ובה כספי החוב.

לאחר שהתקבל מידע במשטרת ישראל על האירוע, נפתחה חקירה סמויה, במהלכה נעצר טגניה בסוף חודש אוגוסט בחשד למעורבות בחטיפה, וכעבור מספר ימים נעצר עלמה בחשד למעורבות בתקיפת הקורבן.

בסוף השבוע הובאו החשודים להארכת מעצר נוספת, במהלכה הוגשה בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה