כבוד: ירין בר מבית הספר רביבים בראשון לציון הוא חתן התנ"ך הארצי



ירין בר זכה בקטגוריית הממלכתי וייצג את ישראל בחידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות

ידע מעמיק וחיבור ערכי. בר (משמאל) ווייסמן, צילום: שלומי אמסלם

ירין בר, תלמיד מקיף רביבים, זכה במקום הראשון בקטגוריה "ממלכתי".

במקום הראשון בקטגוריה של "ממלכתי דתי" זכה יונתן וייסמן, תלמיד ישיבת דגל ירושלים בנחלים. שניהם הם חתני התנ"ך הארציים החדשים, והם יצאו לייצג את ישראל בחידון התנ"ך העולמי.

שר החינוך נפתלי בנט ברך את המתמודדים ואמר: ״חידון התנ"ך הוא אירוע מיוחד במינו, המבטא את הקשר בין ספר הספרים לעם הספר. אני גאה במתמודדים ובמתמודדות. הידע המעמיק שלהם וכן לימודי התנ"ך של כל תלמיד ותלמידה בישראל מבטיחים שלנצח נהיה עַם הספר".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הוסיף: "החיבור הערכי של תלמידי מערכת החינוך לספר התנ"ך, מנכסי צאן ברזל של העם היהודי, הוא חשוב מאֵין כמוהו. מערכת החינוך מיישמת תוכנית חדשה להוראת התנ"ך, במטרה ליצור בקרב התלמידים עניין, התבוננות, והכרת המורשת היהודית".

"אני מברכת את התלמידים שהעמיקו בלמידת התנ"ך, ספר שקושר אותנו לעברנו ומורשתנו, וספר שהלמידה בו אינה מסתיימת לעולם", סיכמה עמליה חיימוביץ, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך.

16 מתמודדים בחידון התנ"ך הארצי התחרו היום (שלישי) על ארבעת המקומות לחידון התנ"ך העולמי. החידון התקיים במרכז לאומנויות הבמה במועצה המקומית שוהם. השלבים המקדימים כללו מאות מתמודדים מכל רחבי הארץ.

המועמדים נבחרו לייצג את מחוזותיהם לאחר שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בחידונים המחוזיים. מהחידון יעלו ארבעה זוכים, שניים בחינוך הממלכתי ושניים בחינוך הממ"ד, כדי לייצג את ישראל בשלבים המקדימים לקראת חידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה