פעוטה בת 4 ננעלה ברכב הסעות בראשון לציון



פעוטה ששהתה זמן ממושך ברכב נעול בחניון מרכז מסחרי בראשון לציון.

ארכיון מד"א (צילום אשדוד נט)

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסף הרופא ילדה כבת 4 במצב יציב כשהיא עם סימני מכת חום קלה וסובלת מהתייבשות.

חובש בכיר במד"א יונתן אוחיון סיפר: "כשהגענו לחניון אזרחים סיפרו לנו שהם ראו את הפעוטה בתוך הרכב מבעד לחלונות הכהים. כוחות הכיבוי שהגיעו למקום ניפצו את השמשה וחילצו אותה כשהיא בהכרה מלאה עם סימני מכת חום. הכנסנו את הילדה שהייתה מבולבלת במהירות לאמבולנס והפעלנו את המזגן על קירור כחלק מהטיפול הרפואי תוך כדי שביצענו בדיקות רפואיות ובהמשך פינינו אותה לבי"ח כשמצבה יציב."

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב. הטמפרטורה ברכב סגור מזנקת בתוך דקות ועלולה לגרום למכת חום ואף למוות. יש לעשות את כל הפעולות האפשריות הנדרשות על מנת לוודא שלא נשארו ילדים ותינוקות ברכב סגור. *אין להשאיר תינוקות וילדים ללא השגחת מבוגר ברכב - גם אם משאירים ברכב חלונות פתוחים!!* במד"א מבקשים מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א בקו החירום 101 או באמצעות אפליקציית 'מד"א שלי' בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה