יותר מ-850 טילים נורו לעבר ישראל מתחילת הסבב - צה"ל חיסל הלילה בכירים בחמאס



ארגון הטרור חמאס מוכיח עד כמה התחזק מאז הסבב האחרון, ומשגר ביחד עם ארגוני המחבלים האחרים ברצועה, מאות טילים במהלך הלילה בקרב של ממש בשמי העיר, מיירטי כיפת ברזל מצליחים לסכל את האיומים על האזורים המיושבים. במהלך הלילה חיסל צה"ל מהאוויר בכירים בארגון חמאס

לילה קשה מאוד עבר על תושבי הדרום ותושבי גוש דן, אזעקות רבות ומטחי טילים כבדים כמותם לא היו מעולם. בכל שיגור דיווחו בחמאס אל שיגור עשרות רבות של טילים, וסרטונים ששיתפו גולשים ברשת הראו את הקרב בשמי הארץ במרדף מיירטי כיפת ברזל אחר רקטות הגראד.

על פי דובר צה"ל, זוהו מתחילת הסבב הנוכחי כ-850 שיגורים לישראל, כאשר כ-200 מהם נפלו בשטח הרצועה וגרמו לנזק ונפגעים. אחוזזי ההצלחה של כיפת ברזל בסיכול יירוטים עומד על 85%, תוך התמודדות עם מטחים של עשרות רבות של טילים בכל פעם.

צה"ל תקף עד כה יותר מ-500 יעדים ברצועה, ולפי דובר צה"ל "בכירי חמאס מסתתרים - אך כשישובו לביתם ימצאו אותו חָרֵב". מדובר צה"ל נמסר שלוחמי כיפת ברזל עקבו אחר כלי טיס בלתי מאויש שהמריא מרצועת עזה ויירטו אותו כשחצה לשטח ישראל.

למעשי לוחמי כיפת ברזל פועלים סביב השעון במלחמה הזאת נגד רקטות החמאס. בבית החולים אסותא מדווחים על כ-30 פצועים שטופלו מאז תחילת האזעקות אתמול בבוקר באשדוד, למעט נערה בת 13 פצוע קל מרסיסים ושצפויה לעבור ניתוח, שאר המטופלים צפויים להשתחרר בשעות הקרובות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה