חיילי וקציני ביה״ס לתיאום וקישור יחד עם ביה״ס יסודי ״שקד״ בנס ציונה ועמותת ״ניצני ראשון״ בפעילות משותפת לכבוד חג הט"ו בשבט



לכבוד חג הט״ו בשבט, יצאו אתמול (רביעי), חיילי וקציני בית הספר לתיאום וקישור של היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים יחד עם בית ספר יסודי ״שקד״ בנס ציונה, לשיתוף פעולה קהילתי עם עמותת ״ניצני ראשון״.

תמונות דוברות מתפ״ש

את היום פתחו תלמידי ביה״ס ״שקד״ בטקס חגיגי לכבוד ט״ו בשבט, אותו הציגו בפני החיילים וילדי ״ניצני ראשון״. לאחר מכן, הפעילו החיילים והתלמידים תחנות ספורט באווירת החג וילדי ״ניצני ראשון״ - בליווי תלמידי בית הספר, עברו בין התחנות השונות ולמדו על החג בדרך חוויתית.

לבסוף, נטעו יחד עשרות שתילים בחצר בית הספר ואיחלו לשנה משגשגת ומרובה בשיתופי פעולה וערבות הדדית בחברתנו.

מדובר ביוזמה שהחלה בשנתיים האחרונות בהובלת מנהלת ביה״ס ״שקד״, הגברת שירלי סלמון יחד עם צוות המורים בניצוחן של הרכזת הקהילתית קלרית רוזן והמורה לחינוך גופני דקלה בן עמי מוזס, אשר בחרו לאמץ את עמותת ״ניצני ראשון״ ואת חיילי וקציני ביה״ס לתיאום וקישור ולהוביל יחד איתם פעילויות משותפות לאורך השנה.

מפקד בית הספר לתיאום וקישור, סא״ל עדי שוסטר, מסר: "אני גאה לפקד ביחידה ששמה לנגד עיניה את ערך הנתינה לזולת, ופועלת רבות להובלת שיתופי פעולה קהילתיים. אני רוצה להודות לביה״ס ׳שקד׳ ולצוות ההנהלה על האירוח החם ועל שיתוף הפעולה המבורך בין התלמידים וילדי העמותה לבין החיילים. כמשרתים בצבא, אנו שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו לתרום לקהילה ואנו נמשיך לפעול לקידום פעילויות משותפות כמו אלו״.

מנהלת בית הספר היסודי ״שקד״, שירלי סלמון, מסרה: ״אנו שמחים לפתוח את שערינו לשיתוף פעולה בקהילה בין חיילי צה״ל ו-׳ניצני ראשון׳ לבין תלמידנו, המהווה דוגמה נפלאה לערבות ההדדית אליה אנו מחנכים את כלל שכבות הגיל בבית הספר. כשם שבט״ו בשבט, אנו נוטעים שתילים - היום כולנו נטענו יחד את החיבור המשותף וחיזקנו את ערך הנתינה לכבוד חג האילנות. צוות המורים וההנהלה ימשיך לטפח שיתופי פעולה קהילתיים כמו אלו הגורמים לתלמידינו להרגיש מקרוב מהי מעורבות אמיתית מתוך אמונה בחשיבותה״.

מנהל עמותת ניצני ראשון, יורם זפרני, מסר: ״אני רוצה להודות למנהלת בית הספר ״שקד״, שירלי סלמון המדהימה שלקחה על עצמה לשלב את ילדי "ניצני ראשון" כשווים עם תלמידי בית הספר. השילוב המיוחד של תלמידים צעירים וחיילים יחד עם ילדים נכים, מלמד אותנו על היכולת שלנו כחברה להכיל ולקבל את השונה, ואני מברך על כך״.

צילום תמונות דוברות מתפ״ש: 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה