חברת אל על תעניק אלפי כרטיסי טיסה למגוון יעדים למשרתי המילואים



אל על מצדיעה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים ויוצאת במהלכים להוקרתם: החברה תעניק במתנה למשרתים אלפי כרטיסי טיסה למגוון יעדי אל על. מהרו להירשם

מטוס אל על (קרדיט: b1 foto from pixabay)

מפרוץ המלחמה חברת אל על לוקחת חלק במאמץ הלאומי, ובין היתר הטיסה מטען חיוני, הוציאה טיסות חילוץ עבור אנשי מילואים שנותרו בחו"ל ללא טיסה, והטיסה בחינם אלפי אנשי מילואים שקיבלו צו 8 בעת שהותם בחו״ל ונאלצו לחזור לארץ למילואים.

כעת אל על ממשיכה בפעילותה למען משרתי צה"ל, ויוצאת בסדרת מהלכים להוקרתם. משרתים בצה״ל בשירות חובה, בקבע ובמילואים (שביצעו 30 ימי מילואים מאז פרוץ המלחמה) יוכלו לקבל כרטיס טיסה במתנה (למעט תשלום מסי נמל) למגוון יעדי אל על באירופה. סה"כ תעניק החברה עשרות אלפי כרטיסי טיסה בשווי של עשרות מיליוני שקלים. מימוש ההטבה יתאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד ולמצטרפים חדשים (הרישום בחינם דרך אתר אל על). ההרשמה להטבה תהיה פתוחה באמצעות טופס דיגיטלי באתר אל על בלבד, החל מהיום (ג׳) בשעה 20:00 (בכפוף לתנאי ההטבה באתר). בחינת זכאות המשרתים להטבה תתבצע באמצעות צירוף טופס 3010 או טופס שירות מילואים פעיל למשרתי המילואים וצילום חוגר או תעודת קבע למשרתי הסדיר. לאחר קבלת קוד הקופון, ניתן יהיה לממש את ההטבה בהזמנת כרטיסי טיסה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. נדגיש כי הרישום יתבצע באופן דיגיטלי באתר אל על בלבד, ואין ביכולת נציגי מוקד שירות הלקוחות לסייע בהוצאת קוד קופון.

בנוסף, כלל משרתי צה"ל יקבלו קדימות בשלב העלייה למטוס, ומנהלי השירות בטיסה יכירו תודה על פועלם בכריזה ייעודית בתחילת כל טיסה.

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: "אל על היא חלק בלתי נפרד מהסיפור הישראלי במלחמה, ולקחה חלק משמעותי במאמץ הלאומי. מאז 7 באוקטובר, החברה סייעה לאלפי משרתי מילואים לחזור לארץ, וממשיכה לסייע כשותפה של מטה משפחות החטופים. כחברה שהתגייסה למאמץ הלאומי כבר בתחילת המלחמה, אנו מרגישים את המחויבות שלנו להעניק בחזרה לאלה שתרמו למדינה ולהגנתנו בתקופה הזו. המהלכים להוקרת משרתי צה״ל עומדים בקנה אחד עם המסר של אל על כחברה ישראלית שמחויבת לאזרחי המדינה ורואה עצמה הגשר האווירי של ישראל לעולם. ההטבה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים תאפשר לאלפי משרתים שנתנו ועוד נותנים מעצמם, לקחת חופשה קצרה להתאווררות בחו"ל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה