התקרה בחנות  'חצי חינם' בראשון לציון קרסה על ראשו של קשיש, ופגעה בחוליות צווארו.



הקשיש דורש פיצויים משמעותיים, ולא, יתבע את האחראים למחדל.
סרטון שצולם בסמוך לאירוע מתעד את ההרס הרב בסניף

עו"ד קראוס

עוה"ד גיל קראוס שלח לאחרונה מכתב דרישה לפיצויים בטרם הגשת תביעה לגורמים שונים האחראים למחדל, לרבות לחברת הביטוח "איילון" שביטחה את המהנדס האחראי על התקרה בסניף 'חצי חינם' בראשון לציון, וכן לחברת הביטוח "כלל" אשר ביטחה את החברה שתלתה על התקרה בסופר שלט כבד, שככל הנראה גרם לקריסתה, כך לפחות לפי גרסת נציגי הסופר.

את המכתב שלח עוה"ד קראוס בשם מרשו, תושב ראשון לציון כבן 72, אשר ערך קניות יחד עם אשתו ונכדתו ברחבי הסניף, כאשר לפתע התמוטטה על ראשו התקרה מגובה של לא פחות מ-6 מטרים. לטענתו, חלקי מתכת רבים שנפלו עם התקרה פגעו בראשו, וגרמו לו לחבלות בכל גופו, בראשו ובצווארו.

סרט וידיאו שצולם בסמוך לאחר התאונה מראה את רצפת הסניף הזרועה חלקי תקרה רבים, ואת הקשיש הנשכב המום על אחד הדרגשים   - ומחכה לטיפול רפואי.

אל הסניף הוזנק אמבולנס אשר הבהיל את הקשיש לבית החולים וולפסון, שם נמצא שהוא סובל משטפי דם ומקריש דם בקרקפת. אך גם לאחר ששוחרר לביתו להתאוששות לא פסקו הכאבים בצווארו, והוא הופנה לבדיקות הדמיה במסגרת קופת החולים, אשר הדגימו שבר רוחבי באחת מחוליות בצוואר, ותזוזה של החולייה ממקומה.

לדברי עוה"ד קראוס, הקשיש שימש בעברו כמורה לחינוך גופני, ונהג, עד התאונה, לעסוק בפעילות ספורטיבית מרובה וענפה. לדבריו, מאז התאונה סובל מרשו מכאבים קשים בצוואר עם הגבלה בתנועות וכן מכאבי ראש רצופים, מסחרחורות, ומפגיעה בזיכרון – ותפקודו הן הפיזי והן הנפשי - נפגעו בצורה קשה.

לדברי עוה"ד קראוס, לאחר שחברת 'חצי חינם' העבירה את האחריות למהנדס האחראי על התקנת התקרה, ולחברה שהתקינה את השלט בתקרה שקרסה – המבוטחים על-ידי חברות הביטוח 'איילון' ו'כלל' – לא נותרה בידו הברירה אלא לשלוח לחברות אלו מכתב דרישה לפיצויים טרם הגשת תביעה משפטית.

"מצב תחזוקת התקרה והצורה שבה הותקן השלט בתקרה יצרו סיכון בלתי סביר לאדם המבקש להלך בכלבו ולבצע את קניותיו", טוען עו"ד גיל קראוס במכתב הדרישה לחברות הביטוח. "מצב בו תקרה קורסת על ראשו של לקוח בעקבות עבודות, אינו עולה בקנה אחד עם חובת הזהירות החלה עליכם", דברי עו"ד קראוס.

לדבריו, אם חברות הביטוח לא ייענו לדרישותיו, ביקש מרשו להגיש תביעה נזיקית נגד כל הגורמים המעורבים, ולבקש מבית המשפט להשית עליהם פיצויים מוגברים בגין הנזקים שנגרמו לו באירוע.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה