המשנה לראש עיריית ראשון לציון איציק אבשלומוב - "להנפיק מדבקת תו חניית נכה רק לתקופה מוגבלת"



לטענתו - "יש הרבה אנשים ש'מתחמנים' את המערכת. בשנים האחרונות חניות הנכים הפכו למשהו אופנתי, יש מצוקת חניה בעיר ולכן כדאי שבכל שנתיים יבדקו את עניין החניה – אם מצבו של הנכה לא השתנה, הוא יקבל מדבקה לשנתיים נוספות"

.

הצעה לסדר היום של המשנה לראש העיר אבשלומוב  - להנפיק מדבקת תו חניית נכה רק לתקופה מוגבלת.

הסיבה?

אלפי חניות צמודות בית אשר קיבלו לפני שנים חניה לנכה, אולם הם כבר אינם זקוקים לו יותר. הוא מוסיף ואומר -  "בשל פניות וזעקות של תושבי העיר בדבר מצוקת חניות, התבקשתי לעשות בדיקה וממנה התברר שהוקצו בעיר מעל 1,500 חניות נכים צמודות בית ואף יותר, שבחלקן ניתנו לתקופה קצובה, ונשארו באופן קבוע או שבעליהן הלכו לעולמם. על מנת שלא לחטוא לציבור הנכים, ולעומת זאת חלילה שלא לגזול חניה לכלל תושבי העיר, מתוקף תפקידי כמחזיק תיק תחבורה ומשנה לראש העירייה, אני מבקש לאשר מתן תוקף למדבקת נכה עירונית עם מספר הרכב ושם הרחוב שתהיה עם תוקף קצוב וכן תחודש אחת לשנתיים. הנפקת המדבקות תעזור לפקח על הנושא, ואם יש צורך גם לפנות חניות נכים אשר הוקצתה להם חניה זמנית בעבר. בעלי חניות קיימות יצטרכו לפנות ולקבל מדבקה גם הם".

 

"יש הרבה אנשים ש'מתחמנים' כביכול את המערכת. בשנים האחרונות חניות הנכים הפכו למשהו אופנתי, יש מצוקת חניה בעיר ולכן כדאי שבכל שנתיים יבדקו את עניין החניה – אם מצבו של הנכה לא השתנה, הוא יקבל מדבקה לשנתיים נוספות"

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה