חדשתם את תו החניה ? 20 אלף מתושבי ראשל"צ עדין לא



בחודש מרץ פג תוקפם של תווי חניה רבים, אך כ-20 אלף תושבי ראשון לציון טרם חידשו אותם. מנכ"ל החברה לביטחון קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים.
כל הפרטים כיצד מחדשים את התווים - כאן

חניה בירושלים. צילום: אדווה חולי

עיריית ראשון לציון יוצאת בקריאה לתושבים: חדשו את תווי החנייה והימנעו מקנסות. מנתוני החברה לביטחון עולה כי כ-20 אלף תושבים בעיר טרם חידשו את תווי החנייה שברשותם, שהונפקו לפני למעלה משלוש וארבע שנים, ובכך הם חשופים לעומס רב שצפוי להאריך את משך זמן הטיפול בחידוש התו, ואף למתן קנסות.

תו החנייה מקנה לתושב הטבות לחנייה בחינם במדרכות הצבועות כחול לבן, וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לדיירי הרחוב בלבד.

כזכור, בחברה לבטחון וסדר ציבורי האריכו בשלושה חודשים את תוקף התו לבעלי תו תושב שפג בחודש מרץ האחרון, אולם למרות זאת קיימים אלפי תושבים שעדיין לא חידשו את התו שברשותם.

בחברה לבטחון מפצירים בתושבים לחדש את התווים בהקדם ובכך להימנע מקנסות, ומדגישים כי כל אלו שחידשו את התו אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם- יכולים להיות רגועים שכן קיומם של תווי החנייה מעודכנים במסופוני המפקחים ועל כן לא תבוצע כנגדם אכיפה.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי: "חנייה חינם ברחבי העיר היא זכות שהעירייה מעניקה לתושביה, נצלו זכות זו וחדשו את התווים". 

על כך מוסיף מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, ואומר: "החברה לביטחון נערכה על מנת להעניק שירות מהיר לחידוש התווים. אני קורא לתושבים להקדים ולהסדיר את תווי החנייה ובכך להימנע מקנסות מיותרים".

איך מחדשים את התווים?

הדרך הראשונה והמהירה היא מילוי טופס מקוון באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי - בכתובת www.rlz-bitachon.co.il. במסגרת מילוי הפרטים יש לסרוק את המסמכים הנדרשים לקבלת תו חנייה לפורטל האינטרנט. ניתן לעשות זאת במחשב ובכל טלפון סלולרי וטאבלט.

הדרך השניה - באמצעות שליחת הבקשה וצירוף מלוא המסמכים הנדרשים להנפקת תו החנייה וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון. יש לציין שקבלת התווים לביתכם תיעשה אך ורק באמצעות הדואר. 

הדרך השלישית והאחרונה היא באמצעות זימון תור לחידוש תו תושב במשרדי החברה. את התור ניתן לזמן באתר האינטרנט של החברה.

על פי הקריטריונים, על המבקש להיות תושב העיר, שבבעלותו או שבהחזקתו הבלעדית כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל עד 4 טון. כמו כן יש להגיש מסמכים מאמתים כמו עותק מצולם של תעודת הזהות בצירוף הספח, שבו רשומה כתובת מגורים עדכנית בראשון לציון. וכן עותק מצולם של רישיון רכב תקף על שם המבקש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה