הכירו את רס"ן יקיר אלמלח, קצין הלוגיסטיקה של חטיבה 8 (חטיבת שריון במילואים), מצטיין ראש אט"ל



יקיר מתגורר בראשון לציון, נשוי לסשה ואב לאיה, בתו בת החצי שנה.

יקיר החל את שירותו כלוחם בחטיבת כפיר ולאחר מכן יצא לקצונה והמשיך לשירות קבע. בתקופת הקבע מילא תפקידים שונים, החל מסגן מ"פ מפקדה בגדוד חרוב, דרך מפקד קורס ההכנה לקצונה בבה"ד 6, מפקד פלוגת סיוע מנהלתי (פלס"ם) בגדוד נחשון וכן מפקד פלס"ם ביחידה מיוחדת.

דובר צה"ל

במהלך עבודתו המסורה בחטיבת המילואים, מקפיד יקיר לייצר אמון, שותפות וביטחון בקרב משרתי המילואים. זאת, לצד תפעול שוטף ושמירה מתמדת על כשירות הימ"ח (מחסני החירום), גוף עוצמתי אשר מטרתו להכין את גדודי החטיבה ככלל לשעת קריאה.

שנת הקורונה אף היא היוותה אתגר גדול עבור החטיבה, כאשר יקיר ועמיתיו דאגו לשמור על כשירות היחידה ועל מסגרת אימונים עד כמה שניתן.

"בסוף הכל מתבסס על ההון האנושי שקיים בחטיבה. אתה צריך לדעת לרתום ולתכלל אותו, לשמש "מנהיג מקומי" בזמן הנכון ובמקום הנכון מול המקצועות הקיימים בחטיבה", מסכם רס"ן אלמלח.

"תמיד חשבתי איך לשפר את המוכנות לחירום ביחידה", אנשי המילואים הם מכפיל כוח, הם מגיעים עם מטען חיובי מהאזרחות, מהעובד הזוטר ועד המנכ"ל, הם מביאים את המגוון האנושי בחברה ומעשירים את אופי הניהול. תפקידך הוא לחבר בין כולם וליצור אחדות ושותפות בעשייה על מנת להצליח במשימה ולשמור על הגזרה הצפונית".

רס"ן יקיר אלמלח נבחר לקבל אות מצטיין ראש אט"ל על מסירותו לתפקידים הרבים אשר ביצע ועל תרומתו לשמירת כשירות ומוכנות במסגרת היחידה.

יישר כוח, נאחל לו המון בהצלחה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה