דניאל גלנטי, החיילת המצטיינת מראשון לציון



בטקס מצטייני מפקד החטיבה המרחבית יהודה, הוכתרה רב"ט דניאל גלנטי, תושבת ראשון לציון, כחיילת מצטיינת.

דניאל גלנטי

רב"ט דניאל גלנטי, בת 19, משרתת כסמב"צית באגף ההגנה המרחבית - גוף האמון על הקשר בין צה"ל לגורמי הביטחון השונים בהתיישבות.

בשגרה ובחירום דואגת דניאל לכלל המתיישבים בגזרה.

תפקידה של סמלת המבצעים הוא ניהול חדר המבצעים בשגרה ובחירום, קבלת דיווחים והעברתם בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים. על כתפיהן של הסמב"ציות מוטלת אחריות גדולה תוך קפדנות ודיוק רב.

על כל אלה, על פועלה בחטיבה, על המקצועיות המיוחדת, המסירות וההתמדה – נבחרה דניאל להימנות בין מצטייני החטיבה השנה", כך נאמר בהחלטה להעניק לה את אות ההצטיינות.

דניאל גלטי מספרת:

"מאוד רציתי להתגייס להיות סמב"צית, וזכיתי בתפקיד המשמעותי הזה למשך שנתיים", מספרת גלנטי בגאווה. הביטחון של המתיישבים בגזרת יהודה הוא התמריץ העיקרי והגורם המשמעותי ביותר בתפקיד שלי. המטרה העיקרית שלי היא לדאוג שכל התושבים מרגישים בטוחים ויכולים לנהל את שגרת החיים הרגילה שלהם.

אני מרגישה שהמפקדים שלי נותנים לי את האחריות כי אני מוכיחה את עצמי. אנחנו שומרות על קור רוח ומנהלות את שגרת היום יום ואת מצבי החירום בגזרה בצורה הכי טובה שאפשר.

אני יודעת שלא מדברים על התפקיד הזה מספיק וממש חבל לי. אני מאוד ממליצה לבנות שמחפשות שירות משמעותי, על תפקיד סמב"צית חי"ר. זו הרגשה מטורפת כשאת יודעת שסיכלת אירוע ביטחוני, שמנעת סכנה לחיילים ואזרחים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה