גנץ בביקור במכון הביולוגי בנס ציונה: ניסוי חיסון נגד הקורונה בבני אדם יחל אחרי החגים.




גנץ לאנשי המכון: "כמו שלצה"ל יש יחידות מיוחדות שפורצות ופותחות לו את הדרך – אתם הסיירת של מדינת ישראל במשרד הביטחון בתחום החיסונים".

 אריאל חרמוני

 

 

שר הביטחון עם מנהל המכון. צילום: אריאל חרמוני מ. הביטחון.

 

היום בצהריים (חמישי), בתום ביקור שלו במכון הביולוגי בנס ציונה, הודיע שר הביטחון בני גנץ, כי המכון הביולוגי יתחיל בניסוי החיסון נגד הקורונה בבני אדם אחרי החגים.

 גנץ ביקר במקום בשעות הבוקר יחד עם מנהל המכון, פרופ' שמואל שפירא, ובחן את ההתקדמויות בפיתוח החיסון והנוגדן לנגיף.

הוא שמע מפי פרופ' שפירא כי "יש חיסון מצוין ותהליכי רגולציה שצריך לעבור לפי לוח הזמנים שציינת. אנחנו מתחילים אחרי החגים בניסויי בטיחות ויעילות אבל יש לנו את המוצר ביד". מנהל המכון הביולוגי הוסיף כי "יצאנו לדרך לפני שישה חודשים, קיבלנו רוח גבית ממשרד הביטחון וממשרד ראש הממשלה. ניהלנו אינטראקציה טובה איתך ועם משרד הבריאות. האצת בנו, ואני גאה להראות שיש קבלות".

"הניסויים הראשונים שעברו בהצלחה הם בבחינת בשורה מאוד גדולה ותקווה מאוד גדולה", אמר השר. "השלב הבא, כפי שסיכמנו, הוא שהניסויים יתחילו בבני אדם אחרי חגי תשרי. זה ייעשה בתיאום עם משרד הבריאות ועל פי כל התהליכים הנדרשים מבחינת בטיחות רפואית".

גנץ פנה לאנשי המכון ואמר כי "כמו שלצה"ל יש יחידות מיוחדות שפורצות ופותחות לו את הדרך – אתם הסיירת של מדינת ישראל במשרד הביטחון בתחום החיסונים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה