גנבו את אופניה החשמליים של נכה תושבת ראשון לציון הזקוקה להם מאוד



מאיה ריש, תושבת ראשון לציון חיה ומכלכלת את בתה הקטנה מקצבת נכות של 4000 שקלים בלבד. היא חסכה כל שקל לרכישת אופניים חשמליים, השבוע הם נגנבו והותירו אותה חסרת אונים

צילום המחשה: shutterstock

ביום שישי האחרון הגיעו גנבים לבניין מגוריה של מאיה ריש בראשון לציון. הם הפעילו כוח רב וניסרו את המעקה שאליו היו קשורים אופניה החשמליים. מאז היא מתקשה לצאת מהבית.

ריש, הסובלת מנכות,מתקיימת מקצבת נכות של 4000 שקלים בלבד, ועמה היא מכלכלת גם את בתה. במשך תקופה ארוכה חסכה שקל לשקל כדי לרכוש אופניים חשמליים, ואיתם הצליחה להתנייד ממקום למקום. 

כל זה לא עניין את הגנבים שהגיעו ביום שישי לבניין מגוריה. "אני קושרת את האופניים בלובי של הבניין, על המעקה של המדרגות כי האופניים לא נכנסים במעלית וקשה לי לעלות אותם כל יום לבית. רכשתי שרשרת חזקה, וקשרתי את האופניים בעזרת השרשרת הזו, ונדרש לדעתי כוח רב כדי לנסר את המעקה, אבל הם עשו את זה וגנבו לי את האופניים. זה הכלי שבעזרתו יכולתי לנוע ולהיות ניידת, וכעת תהיה לי בעיה גדולה. מבחינה כלכלית לקח לי המון זמן כדי לחסוך כסף על מנת לרכוש אותם", היא מוסיפה ומספרת כי אין לה רישיון, היא מתקשה להשתמש בתחבורה ציבורית, וכעת היא אינה יכולה להגיע לטיפולים. "בלי האופניים אני אתקשה מאוד לצאת מהבית", היא מסכמת בצער.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה