גורמים בממשלה: "הלימוד מהבית אינו יעיל, החופש הגדול יקוצר"



גורמים בכירים בממשלה מבקשים להוציא את המורים לחופשה, זאת בטענה כי הלימוד מהבית נמצא כלא יעיל – כך חושפים לראשונה ב-N12. באם החיים יחזרו לשגרה עד החופש הגדול, המורים יחזירו את ימי הלימוד בקיץ והחופש יקוצר. צפויה התנגדות מצד ארגוני המורים

כיתה ריקה. צילום: יורם כהן

גורמים בכירים בממשלה טוענים כי הלימוד מהבית אינו יעיל מספיק ובמקום זה מבקשים להוציא את המורים לחופשה, ובאם החיים יחזרו לשגרה עד החופש הגדול, המורים יחזירו את ימי הלימוד בקיץ והחופש יקוצר - כך חושפים לראשונה ב-N12.

"יש מורים שעובדים עכשיו מהבית ואנחנו מוקירים אותם אבל לא ברורה האפקטיביות של זה ברוב שכבות הגיל, בטח בגן ובכיתות הנמוכות" - אומרים הגורמים. "אין תחליף ללמידה בכיתה. אנחנו רוצים שהמורים, בשלב זה, לא ילמדו כלל עד סוף פסח, ואת הימים האלה המורים יחזירו לתלמידים בחופש הגדול".

בממשלה מכוונים לאותו הסכם בין הסתדרות העובדים לאוצר לפיו העובדים שאינם חיוניים הוצאו לחופשה או לחל"ת (חופשה ללא תשלום). במצב זה המורים, כמו רוב העובדים במשק, ישהו בבית על חשבון ימי החופשה שלהם או שלא יקבלו שכר עד שישובו לעבודה.

"יש מורים שלא מבינים את גודל השעה", מוסיפים אותם גורמים בכירים בממשלה. "אנחנו מקווים שהם יתעשתו". מהלך כזה צפוי להתנגדות גדולה מצד ארגוני המורים, שמנסים בכל הכוח להגן על העובדים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה