גאווה מקומית לראשון לציון, בוגר קורס טיס 183, סגן ו'!



ביום רביעי הקרוב, 22 בדצמבר 2021, עתיד להתקיים טקס סיום קורס טיס מספר 183 בבסיס חיל-האוויר בחצרים, בו יוענקו כנפי טיסה לבוגרים. בין המסיימים גאווה מקומית לראשון לציון,סגן ו'.

סגן ו טייס תובלה

הטקס יתקיים במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, שר הביטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים.

את קורס הטיס יסיימו 39 חניכים, מתוכם 35 גברים וארבע נשים, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. הבוגרים והבוגרות יסיימו את קורס הטיס בתום הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה, בסיומה יצטרפו לחוד החנית של צה"ל ויובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות.

המסדר הנוכחי נערך בסימן הוקרת מערך התובלה, בדגש על מערך מטוסי הקרנף - מערך בעל מורשת עשירה ומפוארת, המוביל משימות מבצעיות, לאומיות והומניטריות, שלקח חלק במבצעים מיוחדים כמו "מבצע שלמה" ו"מבצע יונתן". 

מסדר זה הינו המסדר האחרון בראשות מפקד חיל-האוויר הנוכחי, אלוף עמיקם נורקין, שסיים את קורס טיס 113 כחניך מצטיין וקיבל את כנפי הטיסה שלו מראש הממשלה דאז יצחק שמיר ז״ל.

בין המסיימים גאווה מקומית לראשון לציון,סגן ו'. לקראת האירוע המרגש שוחחנו עם סגן ו' אשר שיתף: "בשלב האחרון בקורס הבנתי שהגעתי למקום הכי משמעותי בו יכלתי לשרת, אני מלא בציפייה להתחיל את השירות בטייסת". כאשר שאלנו את סגן ו' אודות חוויה משמעותית משירותו מתאר את השלב הראשוני של הקורס, כאשר טס לבד בפעם הראשונה "זו הייתה חוויה מיוחדת".

סגן ו' סיים בהצלחה את קורס טיס 183 כטייס תובלה.

יישר כוח ובהצלחה בהמשך, גאים בך!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה