ברכות לטל בינודיז מראשון לציון 25 שנות שירות בצה"ל

$(function(){setImageBanner('5dfa5540-dfd4-425e-baf1-2ce7a04cfc8a','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42796,'Image','');})

בשבוע שעבר (ד'), סיימה מפקדת בית הספר לפיקוד של מערך מגל, סא"ל טל בינודיז, אם לשלושה, מראשון לציון, 25 שנות שירות משמעותי בתפקידים מגוונים בעולמות הפיקוד והיח"ש.

כבר מגיל צעיר ידעה סא"ל טל בינודיז כי תצא לפיקוד. בנעוריה היתה פעילה בתנועת הנוער העובד, הדריכה במתנ"ס וכתבה לעיתון.

היא נולדה למשפחה לובשת מדים - אביה ואחיה הם משרתי קבע בחיל האוויר, אחותה הגדולה משרתת כקצינה במשטרה, אחיה הצעיר וגם בעלה הם לוחמי אש.

עם גיוסה לצה"ל בשנת 1997 ובמקביל להקמת מערך מגל, עברה קורס מ"כים ושובצה כמ"כית בבסיס הטירונות "זיקים". יצאה לקורס קצינים שאחריו מילאה תפקידי פיקוד שונים במערך.

לאחר מכן, מילאה תפקידים נוספים כקה"דית בחטיבת "גבעתי" וכע' קצין אג"ם.
סא"ל טל בינודיז

היא מספרת כי התגעגעה מאוד לפיקוד, בעקבות זאת, חזרה אל מערך מגל ושימשה כמפקדת מגמת הקצונה בבית הספר לפיקוד וכן כסגנית מפקדת ביה"ס.
"בתפקידים אלה זכיתי לעטוף את ההכשרות ולהוביל את מטה המערך", היא מסכמת.

תמיכת המשפחה ליוותה את טל בשורת תפקידים במהלך שירותה הצבאי. היא מספרת כי לא הייתה יכולה לעשות את כל זה ללא המשפחה שתמכה בה.
סא"ל טל בינודיז

בנוסף, לטל תואר שני במדיניות ציבורית - התמחות במשרדי ממשלה באוניברסיטת "בר אילן". אחריו, חזרה לתפקיד אחרון כמפקדת בית הספר לפיקוד של מערך מגל.

"כמפקדת בית הספר לפיקוד קיבלתי את האחריות על הכשרות מערך מגל ומערך היח"ש מרמת המ"כ, דרך השלמת הקצונה וכלה בקורס מפקדי הפלוגות", היא מסבירה.
"אלה הכשרות ארוכות ומאתגרות שקורה בהן קסם של ממש, מעבר ממלש"ב למפקד בחמישה חודשים".

במסגרת ההכשרות ניתנים למפקדים החדשים כלים להסתגלות ולהתמודדות ומעודדים אותם למצוא את המנהיג שבתוכם, שיוכל לפקד על מחזורי הטירונות הבאים.
"אנחנו כל הזמן בודקים את הרלוונטיות ואת התאמת ההכשרות לשטח, אני מבינה את גודל האחריות. כשאנחנו מוציאים קורס איכותי אני יודעת שהטירונות בקצה תהיה טובה יותר". מסבירה טל.


"אני מסיימת 25 שנות שירות בתחושת גאווה וסיפוק. אני שמחה על הזכות שנפלה בחלקי לפקד ולגעת באנשים".

טל, מערך מגל מודה לך על העשייה ועל המסירות ומאחלים בהצלחה בהמשך הדרך!
סא"ל טל בינודיז

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה