גילי ארגוב מבקש מעיריית ראשון לציון - "הנציחו את שמו של אבא שלי "



32 שנים לאחר מותו ששל זוהר ארגוב, מבקש בנו גילי ארגוב להנציח אותו ברחוב או מוסד ציבורי על שמו. "אבא שלי האגדה תרם רבות למוסיקה הישראלית". חבר המועצה אייל מושיוב יגיש בקשה למועצת העיר

זהר ארגוב. צילום: אלכס קולומויסקי

בשבוע שעבר צויינו 32 שנים למותו של הזמר זוהר ארגוב, תושב ראשון לציון שזכה לכינוי "המלך" של המוסיקה הים תיכונית.

למרות שאין עוררין על יכולתו המוסיקאלית, מעשיו הפליליים והשנויים במחלוקת גרמו לכך שעד כה טרם זכה להנצחה בדמות רחוב או מוסד בעיר בין השאר בשל התנגדות נחרצת. כעת, בצל תאריך פטירתו, עולה שוב המחשבה להנציח אותו.

גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס                  

מי שמבקש מקברניטי העירייה לעשות מעשה ולהנציח את זכרו של זוהר ארגוב הוא בנו, גילי ארגוב. "אני חושב שאבא שלי האגדה תרם רבות למוסיקה הישראלית וכל השיח הזה נגד קריאת רחוב על שמו פשוט מעליב. היו לו כתמים פה ושם רק בגלל הסמים , אבל זו לא סיבה לא להעריך את מה שהוא עשה עבור התרבות בישראל. נעשה לו עוול וכואב לי שזה המצב. הגיע הזמן להפסיק להיכנס לכל המקומות הרעים בעבר שלו ולהוקיר את פועלו באמצעות רחוב על שמו בראשון לציון העיר שבה נולד וגדל".

"רציתי להגיש בקשה להנצחה בעבר ואני עדיין רוצה לעשות את זה אבל יש לי מעט ספקות", מודה חבר המועצה אייל מושיוב ששוקל בימים אלו להגיש בקשה מחדש."מדובר באדם שהשפיע רבות על המוסיקה הישראלית בכלל והים תיכונית. מצד שני, הוא עשה דברים פליליים לא לעניין ולכו זה תוקע את ההצעה הזו אצלי. טרם החלטתי עם עצמי לגבי הנושא ואני עדיין מתחבט ושוקל זאת בכובד ראש", הוא אומר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה