במשרד החינוך מבהירים: ביצוע בדיקת קורונה ביום הראשון ללימודים היא אינה חובה



בניגוד לפרסומים השונים, במשרד הבריאות מבהירים כי ביצוע בדיקה מהירה לילדי בתי הספר, אינה חובה, וכי ילד שלא יבוא עם בדיקת קורונה יוכל להיכנס למוסד החינוכי. יחד עם זאת, במשרד החינוך מבקשים מההורים לשתף פעולה, על מנת לסייע בעצירת התפשטות מגיפת הקורונה

בדיקה מהירה לילדים - אשדוד נט

משרד החינוך מפרסם הערב הבהרה בעקבות פרסומים שונים, על כך שילד שלא יבצע בדיקת קורונה ביום הראשון ללימודים בשבוע הבא - לא יוכל להכנס למוסד החינוכי.

במשרד החינוך מבהירים כי כניסת התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים ביום רביעי הבא, בתאריך ה- 1.9, תתבצע בהתאם לחוק לימוד חובה, אשר מחייב את כניסת התלמידים למסגרות החינוך. בתוך כך, נושא זה אינו מצוי בסמכות מנהלי מוסדות החינוך או משרד החינוך זה מעוגן בחקיקה. זאת ועוד, הקבינט לא שינה זאת.

במשרד מוסיפים, כי ההורים הם שותפים משמעותיים במאמץ הלאומי להחזרת תלמידי ישראל לבתי הספר ולגנים, ולכן אנו שבים וקוראים להם לשתף פעולה בביצוע כל הצעדים הנדרשים לחזרה ללימודים, ובהם הבדיקות המהירות במהלך הימים שני ושלישי בשבוע הבא (30.8-31.8). צעדים אלה נועדו בראש ובראשונה לשמור על בריאות הילדים, בריאות אנשי החינוך, בריאות ההורים והבריאות של כלל הציבור. כמו כן, הם יאפשרו למערכת החינוך לשמור על רציפות תפקודית, לייצר יציבות וודאות, ולהבטיח שגרת לימודים רציפה וסדירה לתלמידים, שצברו פערים בתחום הרגשי החברתי והלימודי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה