בית חדש לחיילים בודדים בעיר ראשון לציון



בשבוע שעבר נחנך בראשון לציון לראשונה בית המוקם במיוחד לטובת חיילים בודדים של חטיבת הנח"ל. מדובר בפרויקט אשר נעשה בשיתוף פעולה של צה"ל והאגודה למען החייל במטרה לספק פתרון מגורים עבור חיילים בודדים המשרתים כלוחמים בגדודים השונים בחטיבת הנח״ל. הפרוייקט החדש יאפשר ללוחמים לגור יחד במקום שיהיה בית עבורם בסביבה משפחתית עם כל התנאים המגיעים להם כלוחמים בצה״ל.

 "כניסת הלוחמים לדירה הייתה מאוד מוצלחת", מספרת קצינת הת"ש של חטיבת הנח"ל, סרן אושרי סער, "ההתרגשות הייתה גדולה- הגיעו המפקדים שלהם, עזרו להם להעביר את הציוד ולהיכנס לביתם החדש. זה פרויקט חשוב שנותן מענה שהוא מעבר לפתרונות המגורים האחרים, אווירה משפחתית, שהיא יותר מקורת גג. אנחנו עובדים בכדי לפתוח דירה נוספת של החטיבה ובמטרה להרחיב את הפרוייקט".

על הבחירה בעיר ראשון לציון כמיקום עבור הדירה הראשונה היא מספרת "יש כאן קהילה מדהימה. גם בשעת כניסת הלוחמים לדירה הגיעו תושבים מהעיר אשר מסייעים לחיילים בכל מה שצריך על מנת להשתלב בקהילה בצורה הכי טובה ולהרגיש בנוח".  

דובר צה"ל

טוראי מייק מרסר, עולה חדש מארצות הברית, אשר נמצא כעת בשלב ההכשרה בחטיבת הנח"ל ועתיד להיות לוחם, עבר לגור בדירה החדשה ומספר: ״הגיוס לקרבי היה חשוב ומשמעותי מאוד עבורי, מאוד שמחתי כשבישרו לי על הפרויקט הזה ושאני עובר לגור בדירה יחד עם חברי הלוחמים מהחטיבה. יש לי עכשיו חדר משלי, שותפים נחמדים ואת כל מוצרי החשמל והריהוט שצריך".  

חייל נוסף שנכנס לדירה הוא רב״ט אנטון שטראוס, לוחם בגדוד 932 של חטיבת הנח״ל שעלה לארץ מגרמניה בשביל להתגייס לשירות קרבי משמעותי, מתוך אהבת הארץ. אנטון מספר כי הוא מתכנן להישאר לגור בארץ גם לאחר השחרור, "המפקדים דואגים לנו ואף פעם לא הרגשתי מחסור. אני מאוד שמח על המעבר לדירה החדשה ויודע שיש מי שדואג לי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה