אקרו זכתה במכרז הדיירים: כ-750 דירות חדשות יוקמו בשכונת אברמוביץ' בראשון לציון
פרויקט פינוי-בינוי משמעותי יוצא לדרך במערב הוותיק של ראשון לציון: חברת אקרו נבחרה על ידי בעלי הדירות לקדם מתחם חדש בשכונת אברמוביץ', שבמסגרתו ייהרסו 241 דירות ישנות ובמקומן ייבנו כ-750 יחידות דיור חדשות, לצד שטחי מסחר, פארק פנימי ומבני ציבור
חברת אקרו זכתה במכרז הדיירים לקידום פרויקט פינוי-בינוי במתחם האחים זייגר, גיסין, שינקין וז'בוטינסקי בשכונת אברמוביץ' הוותיקה במערב ראשון לציון, לאחר שהתמודדה מול מספר חברות מובילות בענף.
המתחם משתרע על פני כ-18 דונם וכולל כיום 241 יחידות דיור, מהן חמש יחידות מסחר, ב-17 בניינים ותיקים. במסגרת התוכנית צפויים המבנים להיהרס ובמקומם יוקם מתחם מגורים חדש שיכלול כ-750 יחידות דיור.
התכנון כולל שני מגדלים בני 35 קומות ושלושה בניינים בני כ-10 קומות, לצד שטחי מסחר לאורך הרחובות הראשיים, שטחים ציבוריים פתוחים ופארק פנימי בשטח של כשלושה דונמים. בפארק מתוכננים אזורי ישיבה מוצלים, מתקני משחקים ובריכות אקולוגיות, לצד שבילי הליכה וחיבור למרחב הציבורי.
הדיירים הוותיקים צפויים לקבל דירות חדשות עם תוספת של 12 מ"ר לשטח הדירה, מרפסת וחניה.
המתחם ממוקם לאורך רחוב ז'בוטינסקי ובסמוך לשתי תחנות מטרו עתידיות, וצפוי ליהנות מנגישות תחבורתית משופרת כחלק מתוכנית הפיתוח העירונית "ראשון לציון 2050".
במסגרת הפרויקט מתוכננים גם לובי מפואר עם פינות ישיבה, חדר כושר, חללים קהילתיים וחניון תת-קרקעי.
את התארגנות בעלי הדירות הובילו ערן דרורי ועמית בן שבת מהמרכז הישראלי לנדל"ן. את הדיירים מייצג עו"ד מאיר דויטש ממשרד רייסמן דויטש ושות', התכנון האדריכלי מבוצע על ידי משרד משה צור אדריכלים, שמאי בעלי הדירות הוא משרד נחמה בוגין, וחברת PRO משמשת כמפקחת מטעמם.
אמיר בראל, סמנכ"ל התחדשות עירונית ופיתוח עסקי באקרו, מסר: "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו וגאים להמשיך להרחיב את פעילות ההתחדשות העירונית באזורי הביקוש. מדובר במתחם בעל מיקום אסטרטגי ופוטנציאל משמעותי, ונפעל לקדם את הפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם בעלי הדירות והרשויות, במטרה ליצור סביבת מגורים איכותית ומתקדמת."
