אסון כבד בראשון לציון: הנער שסיים את לימודיו סיים גם את חייו



אלירן סיים לפני פחות משבוע את לימודי התיכון, במקיף הדתי אוריה שבראשון לציון. הוא נסע עם חבריו לאילת כדי לחגוג את החופש הגדול. אלא שהבילוי הסתיים בטרגדיה.

אלירן לוין ז"ל

אלירן לוין, בוגר המקיף הדתי אוריה שבראשון לציון, נסע לחגוג באילת עם חבריו. אבל כשקפץ מהיאכטה כדי לשחות, טבע במעמקים.

14 החברים שעלו על יאכטה שהפליגה לעומק הים, בשלב מסוים קפצו אל המים. אלירן קפץ גם הוא ונעלם מים. לאחר 20 דקות הוא נמצא כשהוא מחוסר הכרה. על החוף ביצעו בו צוותים של מד"א פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים יוספטל, אבל לצוותים הרפואיים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי לוין הצטרף יחד עם חברים עמם בילה באילת לשיט על יאכטה שיצאה ממרינה אילת להפלגה שכוללת סיבוב במפרץ וכן עגינה מול אחד החופים.

במהלך העגינה פתח הצוות כנהוג סולמות ומגלשות, ולוין קפץ למים יחד עם כמה חברים. לאחר זמן מה החברים שבו ליאכטה ולפי שעה עדיין לא ברור באיזה שלב הם הבחינו שהוא לא עמם.

שני צוללנים שצללו יחד במקום איתרו במקרה את הצעיר כשהוא מתחת למים. בשעה זו גובה המשטרה עדויות מקפטן הספינה שעוכב לחקירה ומחבריו של לוין.

הבשורה הקשה על דבר מותו של אלירן הכתה בהלם ובצער רבים מתלמידי התיכון שבו למד.

"כל השכבה מוכת הלם והכי, רק לפני שבועיים סיימנו את התיכון, את מסיבת הסיום, זה לא נתפס", אמר חברו ללימודים.

"כולם בוכים, אנחנו לא מעקלים. לא יודעים מה בדיוק קרה שם, ולא מאמינים שזה מה שקרה בחופשה של סיום התיכון", אומר חבר מבית הספר.

"רק לפני שבוע היינו כולנו יחד, הורים וילדים בטקס סיום השנה, הילדים היו יחד מגובשים, זה אסון. פשוט אסון", אמרה אם לתלמיד בתיכון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה