אליפות הסטארט-אפ לנוער של משרד החינוך במקיף י"ב ראשון לציון



השבוע מתקיימות במקיף י"ב ראשון לציון סדנאות חשיפה מקוונות ייחודיות כהתנעה לשלב א' בתחרות הסטארט-אפ לנוער היוקרתית. תחרות הסטארט-אפ לנוער, הינה תחרות ארצית יוקרתית ומובילה בתחום היזמות והטכנולוגיה אותה מוביל משרד החינוך ומתופעלת על ידי עמותת תעשידע

.

בשנת תשע"ט תלמידי בית הספר הגיעו לגמר ובשנת תשע"ח לחצי הגמר. דב רוסו, רכז המגמה המדעית הנדסית במקיף י"ב, מקדם ומוביל את השתתפות תלמידי בית הספר במיזם. בסדנאות משתתפים תלמידי החטיבה העליונה בכיתות י'-י"ב. במהלך הסדנאות עוברים התלמידים תהליך של חשיבה ועיצוב רעיון על ידי מדריכי עמותת תעשידע.

במסגרת התחרות הזוכים בשלבים מקבלים חבילת פיתוח משמעותית שממש יכולה לדחוף את המיזם קדימה. כמו כן בזכות התחרות הם זוכים להצטרף לקהילת הסטארט-אפ של ישראל, התנסות בעבודת צוות, לעמוד מול אנשים, חשיפה טכנולוגית, בהגשות לקרנות הון סיכון, נפגשים עם בני נוער וסטארטאפיסטים מהתעשייה ולומדים המון על עצמם ועל היכולות שלהם!

דב רוסו, רכז המגמה המדעית הנדסית במקיף י"ב: "תחרות הסטארט-אפ לנוער הינה קרקע פורייה לחשיפת התלמידים והקניית עקרונות ויסודות של יזמות, קידמה ושאיפה למצויינות פורצת דרך.

נוסף על לימוד והתנסות במקצועות עתירי טכנולוגיה, השתתפות תלמידים בתחרות ייחודית זו חושפת את התלמידים לתרבות ולמתרחש בעולם הגדול ומהווה קרקע פורייה לשיתופי פעולה עתידיים תוך רכישת ידע ומיומנויות בינאישיות גבוהות ."

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה