אישום: איים על מנהלת במסעדה בחוף בגלל כוס בירה



בן 18 מראשון לציון מואשם באיומים על מנהלת משמרת במסעדה בחוף הים. הסיבה: לא קיבל תשובה מספיק מהירה לדעתו לשאלה ששאל

בילוי במסעדה בחוף ראשון לציון הסתיים במעצרו של צעיר כבן 18 בחשד שאיים על מנהלת המשמרת, שלא מיהרה לענות לשאלתו על מחיר של כוס בירה. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום.

חוף ראשון לציון. צילום: אבי מועלם

המקרה המדובר אירע לפני כשבועיים בשעה שמונה בבוקר, בעת שמסעדה שנמצאת על חוף הים בראשון לציון החלה את פעילותה. מנהלת המשמרת ששהתה באותה העת במקום, קיבלה את פניו של הצעיר, שהגיע יחף וניכר עליו שהוא מבולבל.

כאשר פגש הצעיר במנהלת הוא ביקש ממנה לדעת מה מחירה של כוס בירה וכאשר לא קיבל תשובה במהירות איים לעברה "את תעני לי עכשיו, אם לא אני אפוצץ אותך ואת המקום".

מנהלת המשמרת ההמומה ניסתה לבקש מהצעיר להירגע ולהנמיך את קולו אך הוא המשיך בקו התקיף שלו, נופף מולה בידיו ואיים שוב: "אני אהרוג או אפוצץ אותך".

בשלב זה הזעיקו עובדי המקום את המשטרה והצעיר עזב את המקום. שוטר סיור שהיה בקרבת מקום מיהר לחוף הים, שם מצא את הצעיר על פי התיאור שניתן ומיהר לעצור אותו. במהלך החיפוש על גופו נמצאה סכין שהוחבאה בבגדיו.

במהלך החקירה הכחיש הצעיר את הדברים ורק הסכים להודות כי אכן החזיק על גופו סכין שלטענתו הוכנסה לבגדיו ללא כל כוונה. בעקבות המקרה ביקשה גם אמו של הצעיר שלא להחזיר את בנה הביתה אלא להשאירו במעצר. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה