אייל ברקוביץ נפרד מראשון לציון



איל ברקוביץ' אישר הבוקר (שני) כי הוא מכר את המועדון לקבוצת רכישה בראשות רביד –
"מבחינתי סגרתי הכל מול קבוצת הרוכשים. הם אנשים סופר רציניים, ראשל"צ בידיים טובות. סיימתי פה".
החתימה בכפוף לאישור מועצת עיריית ראשון לציון

.

ברקוביץ' העביר מכתב לקינסטליך בשם עמותת ההתאגדות לתרבות גופנית הפועל ראשון לציון, המחזיקה בזכויות הניהול וההפעלה במועדון, שבו הודיע כי מספר אנשי עסקים מעוניינים להחליף באופן מיידי את מלוא חברי העמותה הקיימים. "לאחר סיום תהליך החלפת החברים בעמותה, מלוא חובות, התחייבויות וזכויות העמותה – יעברו לניהולם ולטיפולם ובכלל זה החובות, ההתחייבויות והזכויות במועדון לרבות בכל הנוגע להסכם בין העירייה ובין העמותה", כך צויין במכתב.

במהלך הפגישות שנערכו בין השניים, הבהיר קינסטליך לברקוביץ' כי הוא מעוניין שקבוצת הכדורגל תתמודד בליגת העל ותהיה בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. השניים סיכמו ברוח טובה כי ברקוביץ' ייפרד מראשון לציון וידאג לרוכש שיהיה מקובל על הצדדים.

בעקבות המכתב מסר קינסטליך: "ראוי שלעיר כמו ראשון תהיה קבוצה בליגת העל. כאחד שהספורט קרוב לליבו אני שואף להצלחתו של המועדון וחותר לכך שראשון לציון תוביל בכדורגל, כמו עם קבוצות הכדוריד וקבוצת הכדורסל. אני מודה לאייל ברקוביץ' על היושרה, הכנות והמאמץ במציאת בעלים לקבוצה".

ברקוביץ קיבל התחייבות מצד קבוצת הרכישה על כך שהם לוקחים על עצמם חובות בסך 1.5 מיליון שקלים, וזה למעשה יהיה תג הרכישה של המועדון. 

כל אחד מאנשי הרכישה, כמו קובי אלקובי או דודי דהן, ישימו סכום של 400 אלף שקל לטובת סגירת החובות. על פי ההסכם לראש העיר רז קינסטליך הייתה אפשרות להשוואת מחיר הרכישה, אולם הוא ויתר על סבסוד קבוצת הכדורגל מכספים עירוניים.

 קבוצת הרכישה של אוזלבו מתכוונת להוביל את ראשל"צ לליגת העל ותשקיע מדי שנה שני מיליון שקלים. הם יקבלו את חוזהו של ברקוביץ' מול העירייה עם תנאים מצוינים של שימוש במתקנים עירוניים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה