אוזן לתלונות על השינויים בתחבורה הציבורית בראשון לציון



בעקבות השינוי במערך התחבורה הציבורית בראשון לציון, יצא ראש העיר, רז קינסטליך לנסוע באוטובוס במטרה להתעדכן ישירות מהנוסעים בווי התחבורה. העירייה מציעה לתושבים לפנות אליה במקרה של בעיה

ראש העיר על קוו האוטובוס

ראש העיר יצא לבדוק את הקווים החדשים בעקבות השינויים החדשים בתחבורה בעיר.

השינויים שנוצרו - החלה לפעול התוכנית "מהיר לעיר", במסגרתה נוספו קווים חדשים ואחרים, בעלי ביקוש נמוך – בוטלו. כמו כן, תוגברה תדירות של קווים ישירים, בעלי ביקוש גבוה והורחבו שעות הפעילות של האוטובוסים העירוניים, עד לחצות. בנוסף, החלו לפעול קווים "חוצי עיר" – העוברים דרך הצירים המרכזיים וחוצים את העיר ממזרח למערב, דרך מרכז ראשון לציון.

הביקורת: תושבים רבים התלוננו שהם נפגעים מהשינויים, כמו, למשל, תושבים משכונת קריית ראשון, שבה עובר קו 175, והביעו מחאה נגד ביטולו.

בעקבות הביקורת , נסע קינסטליך עם צוות משרדו בקווים החדשים, כדי לשמוע מהתושבים מה דעתם על השינויים.

בעירייה ציינו כי השינויים בקווי האוטובוס מלווים במערך הסברה מקיף, הכולל חומרי הסברה בדיוור ישיר אל בתי התושבים, פרסום באינטרנט ועדכונים באפליקציות הייעודיות ובמוקד כל-קו שמספרו 8787*. כמו כן, העירייה מציעה לתושבים לפנות אליה במקרה של בעיה, בדף משוב שכתובתו http://bit.ly/KavimRishon.

קינסטליך הגיב:
"אני פועל עם גורמי המקצוע, משרד התחבורה ונתיבי איילון כדי להפוך את ראשון לציון לאחת הערים המובילות בישראל בתחבורה ציבורית. מגיע לתושבי העיר ליהנות מתחבורה יעילה, מהירה וזמינה שתשפר משמעותית את איכות החיים".

במקביל נפרסו דייליים בתחנות האוטובוס ברחבי העיר במהלך השבוע על מנת להסביר לציבור את השינויים. בנוסף, נפתח היום חדר מצב בבניין העירייה, שבו נציגים מאגד, נתיבי איילון, העירייה ועוד יתנו תשובות ומענה לנוסעים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה