נבחר יו"ר פרלמנט הנוער העירוני- אסיף מרציאנו

$(function(){setImageBanner('c2923610-a8b7-493e-8f10-1d2ced2cca75','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53047,'Image','');})

ברוב של למעלה מ-50% מקולות נציגי מועצות התלמידים, נבחר אסיף מרציאנו (18) ליו"ר פרלמנט הנוער העירוני * ראש העירייה דב צור התקשר לברך אותו וייחל לשיתוף פעולה פורה

ארבעה התמודדו על התפקיד הנחשק- יו"ר פרלמנט הנוער העירוני (יו"ר מועצת התלמידים), אבל כמו כל מערכת בחירות- רק אחד זוכה בתפקיד.  ביום שלישי האחרון נבחר אסיף מרציאנו(18), תלמיד בית הספר יגאל אלון, לאחר שגרף למעלה ממחצית קולות נציגי המועצות בעיר.

מערכת הבחירות לפרלמנט הנוער בראשון לציון התנהלה בעיקרה באינטרנט ובפרט בפייסבוק, היא הגיעה לשיאה בשבוע שעבר כאשר 250 נציגי מועצות תלמידים מכלל בתי הספר בעל יסודיים ברחבי העיר התכנסו באולם מופ"ת בעיר ושמעו מארבעת הנציגים: תום פאר, יו"ר הפרלמנט היוצא, מאי דיירי, ליאור חיימוביץ וכאמור אסיף, על חזונם והשקפת עולמם.

זה החל בקליפ קצר שכל אחד הכין והוקרן על גבי המסך, המשיך בנאום כל אחד מהמתמודדים למשך שלוש דקות והסתיים בפאנל שאלות ותשובות מהקהל.  בתום הפאנל התקיימה ההצבעה. המתמודדים המתינו בקוצר רוח לתוצאות ובינתיים נהנו נציגי המועצות מהצגה של דרום השרון העוסקת בבריונות רשת. בתום ההצגה הוכרזו התוצאות.

אסיף אומנם רק בן 18, אך הוא מחזיק בקורות חיים מרשימים במיוחד, הוא חבר במועצות תלמידים כבר שמונה שנים, שימש כיו"ר ועדה משפטית בפרלמנט ואף היה חבר פרלמנט הנוער וסגן יו"ר הפרלמנט. במסגרת תפקידו היה אמון על כלל התיכונים בעיר ונציגי המועצות.

לדבריו הייתה אווירה מצויינת במהלך מערכת הבחירות "היו מועמדים טובים ורציניים, אני מניח שהרבה הזדהו עם הדברים שאמרתי ובגלל זה בחרו בי".

ראש העירייה, דב צור, התקשר לאסיף ובירך אותו על בחירתו "הוא איחל לי בהצלחה וייחל עבודה משותפת למען הנוער בעיר" סיפר אסיף "אני חושב שיש לנו נוער מדהים בראשון לציון. אנחנו רואים את זה בתנועות הנוער ובמרכזים, יש נוער ערכי שרוצה לשנות והמטרה זה לנצל את הפוטנציאל למען שינוי ועשייה. אני מאמין שנוכל להוביל מהלכים משמעותיים השנה." בימים אלה מתכנסת מליאת הפרלמנט ומגבשת את התוכנית לשנה הקרובה.  אסיף סיפר כי בין היתר יש כוונה לפעול ביתר שאת למען זכויות העובד של בני הנוער, מחירי המזון והמשקאות בתוך בתי הספר וחיזוק הנוער דרך מועצות התלמידים. "המטרה היא להחזיר את הרלוונטיות למועצות התלמידים, להחזיר את הכוח לתלמידים ובני הנוער."

דפנה שקורי, מנהלת אגף הנוער והצעירים, הוסיפה: "הייתה לנו הזכות לבחור את הטוב מבין טובים, היו ארבעה מתמודדים טובים וראויים ובעלי רקורד של עשייה ומובילות חברתית. אנו מברכים את אסיף על הבחירה, אנו בטוחים שהוא יצעיד את הפרלמנט למקומות טובים. לפרלמנט יש תפקיד מיוחד, להצמיח את דור העתיד שלנו ולהיות הגורם המקשר בין רצונות הנוער לפעילות שמתקיימת בעיר. דלת אגף הנוער והצעירים פתוחה בפניהם תמיד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה