ה​נהגת תנועת הצופים קבעה את משכנה בראשון לציון

$(function(){setImageBanner('6df2d72e-0b4d-472b-baee-0170d7641f0f','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53047,'Image','');})

במוצאי שבת האחרונה נקבעה מזוזה במבנה החדש של הנהגת הצופים האזורית בראשון לציון, לאחר שנים רבות בהן פעלה בתל אביב.

הנהגת חוף של הצופים הכוללת ערים מחולון ועד גן יבנה. המעבר נולד בעקבות פנייה של הנהגת התנועה לראש העירייה והדרג המקצועי בעירייה, והכוונה לראות כבר בעתיד הקרוב התפתחות של התנועה בעיר. בקשת ההנהגה התקבלה בחפץ לב וראש העירייה הורה להעניק להם בית חם לפעילות. את אירוע הפתיחה כיבדו בנכחותם ראש העיר דב צור, יו"ר התנועה אלי בן יוסף, מחזיק תיק נוער וצעירים דורון אוזן דפנה כרמי שקורי מנהלת האגף וזהבה אושריאל אחראית תנועות נוער.
 

בבית ההנהגה בראשון לציון, אשר ממוקם ברח' הרצל 47,  יתקיימו זו לצד זו פעילויות הניהול של ההנהגה כולה ופעולות ההכשרה לבעלי התפקידים השונים, לרבות מרכז הדרכה מחוזי לצוותי הדרכה בדרגים השונים.
 
ראש העירייה, דב צור, בירך את נציגי ההנהגה ואמר להם כי אין ספק שמקומם הטבעי הוא בראשון לציון, מעצמת תנועות נוער, "פעילות תנועות הנוער בעיר חשובה לי באופן אישי. חשוב להבין כי השקעה בחינוך, אינה השקעה בבתי הספר בלבד. יש לדאוג לחלופות תעסוקה ולתרבות פנאי איכותית ועשירה בערכים לילדים ולנוער בעיר. מדובר בחלק בלתי נפרד מחינוך ילדינו. תנועות הנוער מספקות  בדיוק את הנושאים הללו, ולכן אנו משקיעים סכומים נכבדים ומסייעים להן בכל דרך". 
 
חבר המועצה, מחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן:"אנחנו רואים בתנועות הנוער בעיר נכס ערכי שיש לטפח. כפי שפעלנו, ראש העיר ואנוכי, מתחילת הקדנציה, לטיפוח, שדרוג ומיזוג מבני תנועות הנוער מבלי להמתין, כך נמשיך לפעול, בקידום בניית מבנים חדשים, כאשר מה שעומד לנגד עינינו הוא מבנים בטוחים וראויים, אשר יאפשרו שהייה מהנה של בני הנוער במקום".
 
עוד הוסיף אוזן: כאחד ששנים עובד עם נוער אני מבין את החשיבות במסגרות הללו וברצוני להודות למנהלת ולצוות אגף הנוער והצעירים המשקיעים מאמצים רבים על מנת למשוך את  בני נוער להצטרף לתנועות  מכיוון שמדובר באחת המסגרות החשובות ביותר בחינוך הבלתי פורמאלי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה