פתיחת שנה של תנועת הצופים

$(function(){setImageBanner('ba4ff7f7-6345-4559-981b-b9c77e9c28dd','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53047,'Image','');})

פתיחת שנה בתנועות הצופים: שבט צופים שורק- חוגג 80 שנות פעילות שבט יעד של הצופים- חוגג 30 שנה להיווסד ולרגל המאורע השתתפו ראש העירייה, דב צור, ומחזיק תיק הצעירים והנוער דורון אוזן, בטקס פתיחת שנת הפעילות של תנועות הצופים בעיר

בחודש האחרון התקיימו בראשון לציון טקסי פתיחת שנת הפעילות של תנועות הצופים בעיר-השבטים שורק, יעד ואיתן. שבט יעד -החוגג בימים אלו 30 שנה להיווסדו ושבט שורק- החוגג 80 שנה. לרגל המאורע השתתפו ראש העירייה, דב צור ומחזיק תיק הצעירים והנוער, דורון אוזן, בטקסי הפתיחה ובירכו את חברי התנועה.

ראש העירייה, דב צור, הדגיש בדבריו כי "לתנועות הנוער תפקיד מהותי בעיצוב פני הנוער, הן מספקות תעסוקה חינוכית ותרבות פנאי איכותית לילדים ולנוער בעיר. תנועות הנוער מביאות לידי ביטוי ערכים חשובים של התנדבות, אחריות, מעורבות החברתית ופעילות חברתית מבורכת ומאתגרת. זו הסיבה שאנו משקיעים משאבים רבים בתנועות הנוער ומשתדלים לסייע להן ככל הניתן".

צור הוסיף כי הוא גאה שיש בעיר תנועות נוער שממשיכות את הפעילות במרץ כבר עשרות שנים ומגדלות דורות רבים של נוער ערכי ומעורב.  בארבע השנים האחרונות, משקיעה עיריית ראשון לציון השקעה חסרת תקדים בתנועות הנוער העירוניות במטרה לקדם את פעילות התנועות ולהגדיל את מספר בני הנוער בעיר המשתייכים לתנועות הנוער. בתקציב העירייה לשנת 2012 גדלה באופן משמעותי ההשקעה בנוער- גידול 75% לעומת שנת 2008, המבטא את המדיניות להמשיך ולחזק את פעילות הנוער ותנועות הנוער.

במסגרת ההשקעה בונה העירייה מבנים חדשים לתנועות הנוער, ממזגת ומשפצת מבנים ישנים ומקצה תקציבים להצטיידות התנועות בסדר גודל נרחב.  בין יתר הדברים, רק בשנה האחרונה, בנתה העירייה מבנה חדש  לתנועת הנוער מכבי צעיר בהשקעה של 2 מיליון והקצתה 3.7 מיליון לשיפוץ, מיזוג ורכישת ציוד חדש עבור מבני תנועות הנוער העירוניות.

חבר המועצה, מחזיק תיק הנוער והצעירים, דורון אוזן:"כפי שפעלנו, ראש העיר ואנוכי, מתחילת הקדנציה, לטיפוח, שדרוג ומיזוג מבני תנועות הנוער מבלי להמתין - כך נמשיך לפעול בקידום בניית מבנים חדשים, כאשר מה שעומד לנגד עינינו הוא מבנים בטוחים וראויים, אשר יאפשרו שהייה מהנה של בני הנוער במקום".

עוד הוסיף אוזן: "כאחד ששנים עובד עם נוער אני מבין את החשיבות במסגרות הללו וברצוני להודות למנהלת ולצוות אגף הנוער והצעירים, להנהגת ההורים בתנועות, המשקיעים מאמצים רבים על מנת למשוך את  בני נוער להצטרף לתנועות  מכיוון שמדובר באחת המסגרות החשובות ביותר בחינוך הבלתי פורמאלי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה