שפיר קמר עם הקשר בין מסע אלונקות בצבא והמספרים שמאחורי הגל החמישי של הקורונהו



קובע: כ- 80% מהחולים אינם מחוסנים כלל. ורק מתנגדי החיסונים לא רואים את הנתונים.
את האלונקה הזו ששמה מגפת הקורונה, נושא לבדו רק חלק מהאוכלוסייה. היתר עסוקים בלהשמיע את קולם הצורם. מצטטים עובדות מאתרים מפוקפקים, יוצאים חוצץ נגד מבצעי החיסונים נגד קורונה ובעיקר מטילים את האחריות והעומס על יתר האוכלוסייה. 

אחוז הלא מחוסנים בקרב הנדבקים צילום מסך משרד הבריאות

כאשר הסולידריות החברתית של קבוצת שוליים שואפת לתחתית וקולם מתחזק ברשתות החברתיות, חשוב לשים את המספרים מול העיניים. אלא אם כן אתם מאלו שבטוחים שמשרד הבריאות הנדס גם אותם.

בגל החמישי הקורונה היא מחלה שעיקר הנדבקים בה לא מחוסנים 

רבים מהגולשות והגולשים שקוראים כעת את הכתבה הזו חוו מסע אלונקות בצבא. משם מגיע המושג " להיכנס מתחת לאלונקה". מטרת המסע הוא תרגול צוותי, עמידה בלחצים, עמידה ביעדים וגיבוש הצוותים למקרה של משימה בשטח. בסוף חותרים להגיע לנקודת האיסוף כאשר כולם בריאים ושלמים. 

אבל את האלונקה הזו ששמה מגפת הקורונה, נושאת לבדה רק חלק מהאוכלוסייה. היתר, בדומה לפציפסטים וניהליסטים מטעם עצמם, עסוקים בלהשמיע את קולם הצורם. מצטטים עובדות מאתרים מפוקפקים, יוצאים חוצץ נגד מבצעי החיסונים נגד קורונה ובעיקר מטילים את האחריות והעומס על יתר האוכלוסייה. 

ודרך אגב, מחנה המכחישים והמתנגדים הוא כבר לא עניין של שמאל או ימין. מדובר בברית בריוני רשת ובורים שחוצה מחנות פוליטיים. מצורעי כל העולם התאחדו. 

במלחמת העולם הראשונה גדלו המנהיגים של מלחמת העולם השנייה. המלחמה הגדולה הותירה אחריה חורבן חברתי וסוציאלי לצד בלבול ורגשי תסכול באירופה. אלו אפשרו צמיחת דמויות שבכל מקרה אחר לא היו עולים על בימת ההיסטוריה. 

לצערי זה מה שקורה בימים האלו בישראל ובחלקים מהעולם. ניצול הצדדים החלשים של הדמוקרטיה, הצקצקנות ברשתות והשמעת עובדות ללא בסיס מדעי על ידי אנשים שיודעים לקרוא ולכתוב, אך לוקים קשות בהבנת הנקרא, הורסים את העתיד של כולנו. 

בדיוק כמו כמו שקורה במסע אלונקות. בסוף, מי שמוביל את הפלוגה, נאלץ לחזור לאחור ולסחוב את המזדנבים מטעם עצמם. הם גם הראשונים להגיע לשולחן הפריסה. רעננים ושמחים. 

אז כאשר הם מתנגדים לצמידים בקניונים ולתו ירוק, ואתם שכמעט מתפתים להאמין לשטויות ולעובדות המצוצות מהז...רת, תביטו שוב בגרף התחלואה של החודש האחרון. המספרים לא משקרים. גם לא מהונדסים. רק התודעה. 

ועכשיו לשאלה שאין לי תשובה עליה - כיצד אנשים שלא השלימו שעת לימודים בודדה במדעי החיים שולטים בצורה כל כך טובה בנושאים אפידמיולוגים ?. 

אין חיסון לבורות או להיתר חברתי להתנהלות אגואיסטית. חבל. לדעתי, זה יותר חשוב מחיסון לקורונה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה