עוצרים את החרם הבא - אלו הילדים שנקטפו בטרם עת בגלל אלימות מילולית וחברתית



יפעת זיו אימו של נתנאל זיו שנפטר בנסיבות טארגיות בגלל חרם חברתי,מפרסמת פוסט מטלטל המציג תמונה של חמישה ילדים שמצאו את מותם בנסיבות טראגיות בגלל שעברו חרם חברתי . כעת היא זועקת לציבור לעצור את החרם הבא

יפעת זיו"כבר שבוע וחצי שהלב שוב מדמם. מאז ששמעתי על אלרועי, הנער שסיים את חייו לאחר התעללות של 'חבריו', לא מצאתי מנוח . עוד ילד טהור הצטרף אל נתנאל שלנו בגן עדן. לאחר שבוע קשה במיוחד אספתי את עצמי והחלטתי להקים קול זעקה. לא עוד !! לא אתן שעוד ילדים יקטפו בגיל ככ צעיר בגלל אלימות מילולית. לא אתן שיהיו עוד משפחות שכולות כואבות ומיוסרות בגלל חוסר מודעות לכוחם של מילים. הגיע זמן להגיד די !

אז פניתי להורים של עוד ארבעה פרחים שנקטפו בנסיבות דומות וביקשתי את רשותם לעשות משהו שיטלטל, שיזעזע. בעזרתו של טל חכם המדהים וקבוצתו המדהימה פוטושופ חכם הרעיון יצא לפועל. כולנו נרגשים לראות את שיתוף הפעולה , ההענות ומספר השיתופים הגדול בשעות ספורות בלבד. תודה לטל חכם על העיצוב העצמתי , על הרגישות ועל הסבלנות לשנות ולתקן שוב ושוב בהתאם לבקשותיי.

תודה לכל מי שכבר שיתף , פרסם ועוזר לנו להלחם בתופעה האיומה וההרסנית הזו. מבקשת מכל מי שיכול- אנא דאגו שהתמונות של הפרחים האלה יועלו בכל פלטפורמה אפשרית. שתמונה זו תגיע לכל בית בישראל.

הורים, צוותי החינוך, חברי כנסת . כולם. הלוואי שביחד נצליח להציל נפשות 

נתנאל יקר שלנו. לך זה כבר לא יעזור, אבל אנו יודעים כמה היה חשוב לך , עוד בחייך, לדאוג שאף ילד או נער לא יחווה את הסבל שאתה סבלת. מקווים שאתה גאה בנו שם מלמעלה .

מתוך הפייסבוק


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה