אסטרולוגיה - עוזי הכהן



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 08/11/19 ועד 14/11/19

טלה:

אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה.

בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא.

לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות.

כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אל תלבין פני חברך ברבים" פירוש: אל תבייש את חברך בפני אנשים אחרים. מי שגורם לחברו להחוויר מעלבון, מי שמעליב אדם לפני אחרים, לא יזכה למנוחה בעולם הבא. כלומר – הפגיעה בזולת היא מעשה חמור מאוד. מקור:  "וְהַמַּלְבִּין פְּנֵי חֲבֵרוֹ בָּרַבִּים...אֵין לוֹ חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא" [פרקי אבות פרק שלישי , משנה יא].

 

שור:

עייפות נפשית ותשישות רוחנית משפיעות על מצב הרוח של בני מזל שור. היכולת שלכם בשבוע זה, להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק חיונית ביותר והיא זו שתשפיע על איך יראה עולמכם בזמן הקרוב לכן אל תהססו ללמוד בכל דרך איך עושים מלימון לימונדה. אצל חלקכם יש התמודדות מול הוצאת דיבה או לשון הרע ואו ניסיון לפגוע בשמכם הטוב עשו זאת מבלי להיגרר למקומות נמוכים. שבוע לא קל ממתין בפתח. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם.

עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. חוסר יציבות, חוסר נחת ותחושת כזבה יוצרים שבוע לא פשוט. אצל חלקכם יש להיערך לצמצום או לפיטורין. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי.

בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. איזור רגיש – הגב, עמוד השדרה ומערכת העצבים השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום לשיפור הרגשתכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן כדי ללמוד על מעלותיהם של "שש המצוות התמידיות" (חפשו בגוגל) ושלבו את המצוות הללו בסדר יומכם בכל עת וב"ה תראו נפלאות.. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן. 

 

תאומים:

בשבוע זה יש להתנהל בזהירות. חוסר יציבות רגשית וחומרית יוצרים ירידה באנרגיות ופגיעה בדימוי ובערך העצמי. התמודדות עם נפילה רגשית כמו למשל: פיטורין או גירושים מצרכים עזרה מבחוץ.

באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית.

בעבודה: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם.

זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה' תעשו ותצליחו.

בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד על "כוחה של החשיבה החיובית" וכיצד ניתן לסגל אותה בתוך בחייכם. (חפשו בגוגל) שבוע מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

 

סרטן:

כניעה ואו התמכרות לדחף, פחד או יצר שאתם מתקשים לשלוט בו תהליך זה מצריך מכם לקיחת אחריות וזאת כדי שב"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". בקיצור, בשבוע זה, עליכם לדעת להתמודד ביעלות מול גירויים פנימיים או חיצוניים שמסיטים אתכם מהאיזון. רבים מבני מזל סרטן נמצאים בעת של מבחן כזה או אחר שבו עליהם להביט לשטן בלבן של העיניים ומבלי למצמץ, לזקוף את ראשם מתוך אמונה תמימה בשם יתברך ובדרכו. השבוע הימנעו מלהישאב אל תוך מרה שחורה ורגשנות יתר.

באופן כללי: פתיל קצר וחוסר סבלנות יכולים לחולל בשבוע זה מאבקים שאין בהם כול צורך. זכרו שבשבוע זה אתם מצויים במבחן ולכן אל תתפתו לכעס, לפחד או לכול דבר אחר. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. רק התנהגות בוגרת שבבסיסה האמונה שיש בכוחכם להתמודד אל מול כול אתגרי היקום תבטיח לכם את היכולת לעמוד בהצלחה בכול מבחן.

בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד על מעלותיו וסגולותיו של הפיוט "אנא בכח". (חפשו בגוגל).  הדבר יחזק את נפשכם. שבוע טוב ואלוקים אתכם. 

הכוונה רוחנית: הבחירה החופשית היא כוח אנושי ייחודי המאפשרת למשתמש בו כראוי למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן.

 

אריה:

שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שלעיתים שיש עייפות או חולשה כזו או אחרת, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה...
(
שווה לנסות).

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה.

-

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. הקלה קלה מבחינה כספית יוצרת מצב נוח יותר בעבורכם. המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. שבוע חיובי ניצב בפתח ומהותו מדברת על תהליכים שקשורים בפרנסה, השתכרות יכולות כלכליות וכסף.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב.

בריאות: ניהול של אורח חיים בריא עולה על הפרק ונושאים שקשורים בתחילתה של בפעילות גופנית או הכלה ויישום של תזונה נכונה מעסקים אתכם!! שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 

מאזניים:

דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים.

בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים.

זוגיות: בליבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם.

כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

 

עקרב:

השבוע חיובי בפתח. זמן טוב לשיתופי פעולה וחיבורים שיש בכוחם לזמן לחייכם דברים טובים. הליך רפואי מוצלח יוצר הקלה ומטיב אתכם. זהו זמן נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים.

בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה....  כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך,  שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק.

התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. זהו שבוע טוב לצאת לטייל, להתאהב, ליהנות ולנוח.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן לעיין בסודותיה של פרשת השבוע, פרשת לך לך. (חפשו בגוגל) וב"ה תבוא עליכם הברכה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

קשת:

שבוע טוב בפתח. התחברות לחשיבה חיובית היא המפתח לשינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. השבוע יש לקשתים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם, להגשים ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ובעזרת השם עשו והצליחו!.

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. כמו כן, יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה...

התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם. ואמרו את המשפט הבא כול בוקר מול המראה : "אני מקבל את עצמי ואוהב את עצמי כפי שאני". .  שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקבלה מדברת על כך שהאדם איננו טיפוס חד מימדי.
כל אחד מאיתנו מורכב מתמהיל אחר של מידות בסיסיות עם מינונים שונים של תכונות אב ותכונות משנה.

 

גדי:  

שבוע חיובי בפתח. בשורה משמחת או הפתעה נעימה יוצרים אווירה נוחה יותר. המפתח לשבוע מוצלח הוא, אהבה עצמית וקבלה עצמית. ענייניים שדשדשו עד כה מקבלים תפנית חיובית ודברים שלא זרמו לכם בחיים מקבלים רוח גבית ומתחילים לזרום. המוטיב המרכזי השבוע קשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. לאחרונה לבכם מאותת לכם כי הוא חש דחף עז בכל הקשור לאהבה, צמיחה רוחנית, רגש, חום וזוגיות. לאלו מכם אשר יבחרו להציב את נושאי הרוח והרגש בראש סדר העדיפות שלהם, צפויה התחדשות רגשית ורוחנית אשר תשפיע לטובה על מישורים רבים בחייכם.

בבית: מישהו ששב הביתה לאחר היעדרות ממושכת גורם לשמחה ולהחזרת תחושת היציבות של הבית. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. נושאים שקשורים בלמידה והתפתחות אישית עולים על הפרק. התחברות לעשייה שכזו תזמן לחייכם הזדמנויות מבורכות לשינוי ולצמיחה.

זוגיות: שבוע טוב לזוגיות ולשיתופי פעולה בתחום הרגש. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק.

לרווקים שביניכם: צפויה ב"ה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי,

ולנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. היו נכונים לתת ולהעניק לבן הזוג ותזכו לקבל ממנו פי 5 בחזרה.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו זמן כדי ללמוד "כיצד ניתן על פי היהדות לעורר את כוח הרצון?" (חפשו בגוגל) שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  אהבה עצמית - "אני אוהב את עצמי" - זה לא משפט אגואיסטי כמו שלימדו אותנו. רק מי שאוהבת את עצמו יכול להעניק אהבה .

 

דלי:

קושי להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, משיט על רבים מכם מצב רוח שלילי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר, יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה...

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד "מה דעתה של היהדות על מידת הכעס". (חפשו בגוגל). שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 -

דגים:

שבוע חיובי בפתח. המטויב המאכזי של שבוע זה הוא לקיחת אחריות, הפגנת בגרות ויכולת לשתף פעולה תוך התחשובת בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם.

בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. לתלמידים שבניכם, זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות.

גם בבית אתם נדרשים השבוע להיות הצד שמגשר, מפשר ומשכין שלום. נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער.

זוגיות: מתח וחוסר פירגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומנסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

-

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

-

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 052-36469140


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה