אסטרולוגיה - עוזי הכהן



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 05/07/19 ועד 11/07/19

טלה:

היכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית כרגע בעבורכם. בסה"כ, שבוע חיובי ניצב בפתח. ורבים מבני מזל טלה צרכים להפנות את מירב תשומת ליבם לטיפול ולתחזקה של התא המשפחתי שלהם, שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה. היכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול.

בעבודה: התחושה שמקום העבודה הוא גם "בית" חסרה לכם והדבר מעיד שאולי היגע הזמן להשלים עם השינויים שהתרחשו. השלמה זו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשלב זה, לא לבחול בשום עבודה.

זוגיות: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים על הפרק. בשני המקרים הנושא מבורך. לאלו מכם שעברו לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל.... מפגש חברתי מהנה זמן לכם את האפשרות לפגוש בני משפחה וחברים ותקים. שבוע מבורך והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: התלמוד אומר: "הכול בידי שמיים - חוץ מיראת שמים". יראת ה' תלויה אך ורק בנו. אם תרצו בה - היא תהיה חלק מכם.

 

שור:

רבים בני שור שוב נשאבים למרה שחורה. והשבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולהגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם.

בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב.

לרווקים: קשר שהחל לא מזמן מונע ממניעים יצריים בלבד ועליכם להיזהר שלא לתת את ליבכם בצורה עיוורת.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.  שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הבחירה החופשית היא כוח אנושי ייחודי המאפשרת למשתמש בו כראוי למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן.

 

תאומים:

השבוע הקרוב, מוצא את בני תאומים כשהם חושבים קדימה על העתיד. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם ועכשיו אתם מביטים אל האופק ומצפים לדבר מה חדש.. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וכרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו על זוגיותכם. לרווקים: תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שבכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר ב"ה בעתיד הקרוב.

האתגר השבועי שלכם: עליכם להאמין ביכולתכם להתמודד מול כול אתגר שנקרה בדרככם כולל האתגר הזה עצמו. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אלוהים נתן לבני האדם מתנה מופלאה, תשובה שמה. בסך הכול נדרשים מהאדם שלושה שלבים: הראשון - עזיבת החטא, השני - חרטה אמיתית וכנה על הכישלון,  והשלישי - קבלה לעתיד – להשתדל ולעשות הכול כדי לא לחטוא שוב באותו חטא.

 

סרטן:

 שבוע חיובי ניצב בפתח. הקצאת זמן למילוי רצונותיכם האישיים תיטיב אתכם לכן פנקו את עצמכם והרשו לעצמכם ליהנות מכול דבר שעושה לכם טוב. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים חדשים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. לעצמאים שבינכם, זהו שבוע מבורך וחשיבה חיובית תשפיע על גובה שכרכם.  

זוגיות: ירידה באינטימיות יוצרת ריחוק רגשי. לרבים מכם יש את הרגשה שבן הזוג שלצידכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שנה אזרחית נעימה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 

אריה:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל אריה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

 

בתולה:

הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד.

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

-

מאזניים:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

 זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

-

עקרב:

שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר.. פגיעה באגו, נטייה להיעלב, חוסר שבעות רצון או כעס יוצרים רצון להיות לבד. כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי, אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה של בדידות נפשית, כדאי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל עקרב להיות חזקים. חוסן נפשי וחוזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: אי שקט ומתח במקום העבודה יוצרים חוסר נוחות. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי עצמכם וכלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית. יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: חולשה בראייה ובעניים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במצבים קשים, החזקים צומחים. כאשר קורים בחיים דברים בלתי צפויים, מבחינה פסיכולוגית אנחנו מגיבים באחד משלושה אופנים: מלחמה, בריחה או שיתוק. האפשרות היעילה היחידה שמאפשרת צמיחה היא מלחמה. למדו מהצב, הוא מתקדם רק כשהוא מושיט את צווארו קדימה.

 -

קשת:

שבוע טוב בפתח. הרבה תשוקה ורצון להיות שייך מובילים להתחברות חברתית ומינית. הימנעות מחשיבה שלילית היא המפתח לשינוי וצמיחה. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך.

בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם. אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר להיכנס לוויכוחים מיותרים.

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו!

כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

 -

גדי:

השבוע הקרוב, מחדדת אצלכם את צורך להחליף, לשדרג או לשנות את המסגרת בה אתם חיים והדבר בא לידי ביטוי במעבר דירה, שינוי של מקום המגורים או אפילו מעבר של עיר או ארץ. בעיה, מחלוקת או קושי שמולו ניצבתם לאחרונה, נפתרים בעזרתו של גורם חיצוני – צד שלישי שבה לעזור ולסייע.

בבית: נושאים שקשורים בבריאותו של בן משפחה מעסיקים אתכם ואתם נדרשים לפנות מזמנכם היקר לטיפול בנושא.

בעבודה: צפויים בלבול וקשיי התארגנות אשר יכולים לגרום לחוסר נוחות זמנית. פניה לבקשת עזרה תסייע בידכם לארגן את הדברים טוב יותר והדבר יאפשר לכם להשיג את הסדר הדרוש כדי שהעבודה תשוב ותתנהל בצורה חלקה ויציבה.

כספים: כדאי לא לבזבז על שטויות ולהשקיע את הכסף בדברים אשר נחוצים לכם באמת. מעבר דירה ושינוי מקום המגורים הופכים לצורך ועולים על הפרק. מהלכים שקשורים לנושא יתחילו לרקום עור וגידים ממש בשנה הקרובה.

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר בהריון שכשל או שמתעכב מלהגיע, תהליך זה, יוצר ומגביר מתחים שאין בהם כל צורך. הקלפים משקפים שאל לכם להתייאש היות ובחצי שנה הקרובה ב"ה היו בשורות טובות. לאלו מכם שממש ממתינים לביקור החסידה, צפוי המון אושר וברכה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל חוויה שניקרת בדרככם היא הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: "מה זה בא לומר לי?" מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך?

-

דלי:

שבוע חיובי בפתח. מהותו: התאוששות וחזרה לתלם. זהו שבוע טוב לפיוס, סליחה ומחילה. זהו שבוע טוב לריפוי והחלמה. פנייה לשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית עשויה לחולל בעבורכם מפנה חיובי.

 בבית: תחושת השלמה יוצרת קרקע טובה לפיוס והחלמה. אווירת הקיץ משרה עליכם מצב רוח טוב. זהו שבוע נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים.

בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה....  כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך,  שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק.

התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. זהו שבוע טוב לצאת לטייל, להתאהב, ליהנות ולנוח שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

דגים:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם ,הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש.

בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. בכול מקרה, תחושת הביטחון שהייתה במקום העבודה, מתחלפת בחוסר ודאות וכדאי מאוד להתנהל בפיקחון ולא למהר לתת אמון שמישהו יסדר או ידאג בשבילכם.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים.

זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב .

לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות אחרים. כמו כן היזהרו מאובדן, גניבה או הונאה שעשויים להתרחש מתחת לאפכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

-

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה