פסטיבל פורים עם הצגות און ליין!



תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מזמין אתכם לחגיגה תיאטרלית איכותית לילדים ולכל המשפחה עם פסטיבל פורין אונליין! תוכלו ליהנות מהצגות, סדנאות יצירה ופגישות עם יוצרים בין ה-21 בפברואר – 7 במרץ 2021. כל הפרטים בכתבה >>>

תיאטרון אורנה פורת, התיאטרון הוותיק והמוביל בישראל לילדים ולנוער מזמין אתכם לראשונה להצטרף ל"פסטיבל פורים און ליין". חגיגה תיאטרלית  דיגיטלית משובחת לילדים ולכל המשפחה עם מיטב הצגות התיאטרון ועם פעילות חדשנית, חוויתית ועשירה לפני ואחריי הצפייה בהצגות  שנרקמה במיוחד לכבוד הפסטיבל!

במסגרת הפסטיבל שיתקיים בין ה21 בפברואר – 7 במרץ יעלו ההצגות:  שרלוק הולמס, זהבה ושלושת הדובים, בגן של ביאליק, מולאן, אי המטמון, מלך סיאם, רובין הוד והודיני. 

מולאן. קרדיט צילום: כפיר בולוטין

בין הפעילויות הנוספות שתוכלו למצוא בפסטיבל סרטוני d.i.y ליצירת תיאטרון בבית, טיפים מאחורי הקלעים, סרטוני הדרכה, מחזות ועוד פעילויות סביב העולם הקסום של התיאטרון ועוד. הפסטיבל מתאים לכל מי שרוצה להעניק לילדים חוויה תרבותית מהנה ואיכותית.  הצגות הפסטיבל מופקות על ידי טובי הכותבים, הבמאים והיוצרים בארץ.

המכירה להצגות ולפעילויות באתר התיאטרון תיפתח במהלך חודש פברואר. מחיר כרטיס להצגה 19 ₪ בלבד ! מחיר מיוחד למנוי התיאטרון. (פתוח לשני מכשירים ולמשך שבועיים). 

 לינק לכל הצגות התיאטרון

 אי המטמון. קרדיט צילום: כפיר בולוטין

פירוט הצגות:

בגן של ביאליק

גילים: 7-3

מחזה, בימוי ותנועה: דניאלה מיכאלי

משתתפים: יוסי עובדיה/ גיא גרמן, עמרי רווה/ תום שינצקי, הדר ברוך/נור פיבק/ורד אבידן, הגר טישמן/תמר סגל

בגן הילדים ההתרגשות עצומה. הילדים גילו שהציפור שמתגוררת בעץ שבגן הטילה שלוש ביצים בקן. בעודם מנסים לחקור ולדמיין איך ייראו הגוזלים, הם מפליגים בדמיון. פינות הגן המרתקות, הצעצועים ושלל האפשרויות הקסומות שולחים אותם למסע צבעוני ומרגש של חברות, משחקים ושירים בחצר הגן, מסע בו הם נותנים חופש לשמחה ולדמיון והופכים את הגן לממלכה הפרטית שלהם. בהצגה שזורים כל שירי הילדים הקלאסיים של ביאליק: קן לציפור, נדנדה, פרש, הפרח לפרפר, מקהלת נגנים, בגינת הירק, שתי בנות, עציץ פרחים ועוד.

ההצגה בשיתוף בית הספר לאמנויות הבמה של סמינר הקיבוצים.

רובין הוד

גילים: 12-6

מחזה ובימוי: צביה הוברמן

משתתפים: יותם קושניר/רפאל עבאס, חיים זנאתי/אלון פרידמן, יקיר פורטל, ניר שטראוס, דורית נמני/ עינת אזולאי, גיא גרמן, יוסי טולדו/ עמית רייס, טליה בן מזי"א/ תמרה סטיל, נועה בירון / תמר אלקון/ מיכל נאור

רובין הוד חוזר מהמלחמה לאחוזת אביו באנגליה ומגלה שהמצב השתנה- ג'ון תפס את השלטון בכוח ומשליט שלטון דיכוי . יחד עם מריאן אהבת נעוריו והצעירים המסתתרים ביער, הוא יוצא למאבק הרפתקני על זכויות האזרחים לחופש וצדק.

שרלוק הולמס

גילים: 12-8

מחזה: שירילי דשא ורועי שגב  בימוי: רועי שגב
משתתפים: איתמר שרון, איתן צלניק/ אלעד אטרקצ'י, סיון מסט/ הגר טישמן/ סתיו אידיסיס, יניב בומברג, לירית בלבן/ הילה סורג'ון/ פלורנס בלוך, יובל כהן, ערן בן צבי/ איתי חיון

סיפור היכרותם של שרלוק הולמס וג'ון ווטסון הנערים, כשהם נפגשים לראשונה בפנימייה לונדונית, שם הם נסחפים אל תוך סיפור חקירה בלשי סבוך ומותח. החברות והקשר המיוחד שיש בניהם, מביאים אותם אל הפתרון.

אי המטמון

גילים: 12-6

מחזה: אפרים סידון בימוי: משה  בן שושן, רענן ניסים פררה

משתתפים: בן רביד, ניסו כאביה, שרון צור, דויד בילנקה/בן פרי, רוית יעקב כהן, הילה שלו/עדי רביד, אמיר שורוש, תום חודורוב 

ג'ים הוא בנה של בעלת פונדק באנגליה, ומבלה את זמנו עם חבריו, ג'ני וטומי. יום אחד מגיע להתגורר בפונדק ימאי מוזר שקורא לעצמו "הקפטן", רטייה על עינו ותיבת ברזל נעולה בידיו.
כשהאורח המפחיד מת בפתאומיות, מגלים ג'ים וחבריו שהתיבה מלאה במטבעות זהב ומפה מסתורית המרמזת על מיקומו של אוצר. החברים, שמבינים שהאוצר הוא ההזדמנות לחלץ את עצמם מחיי העוני, מחליטים למצוא אותו. ג'ים פונה לרופא המשפחה ההגון ד"ר ליבסי ועד מהרה הם מארגנים ספינה וצוות מלחים שיפליגו אל אי המטמון, כשאף אחד לא מעלה בדעתו שרב החובל, ג'ון סילבר בעל רגל העץ, הוא בעצם שודד ים ערמומי ומסוכן שמתכנן לגנוב את האוצר מתחת לאפם.  המסע לאי המטמון הופך להרפתקה מסמרת שיער, רצופת סכנות ומכשולים, אשר בסופה מגלים ג'ים וחבריו אומץ לב,
תושייה ויצירתיות, זוכים באוצר ומביאים את כולם בחזרה לחוף המבטחים באנגליה.

-

מולאן

גילים: 12-6

מחזה ובימוי: צביה הוברמן 

משתתפים: דון לני גבאי/ טלי אידיסיס, שלום שמואלוב/ איתמר שרון, ליאור חקון/ טל דנינו,  רני אלון/ יוסף אלון, תום אפלבאום/יגאל ברנר, אור משיח/ דביר מזי"א,  איתי שלו/ אליאור כהן/ ניב מזרחי,  עומר זימרי/ דורון ישינסקי, ליאור זוהר

סין מותקפת וקיסר סין מורה על גיוס הגברים לצבא. אביה של מולאן זקן וחלש, ולכן מולאן מקצרת את שיערה, לובשת בגדי גבר ומתגייסת לצבא במקומו. היא לוחמת בעוז נגד הפולשים כשהיא מסתירה את זהותה, וברגע סכנה היא מצילה את חבריה, ואת סין כולה. שילוב של תיאטרון, תנועה, מוזיקה, אקרובטיקה ותיפוף, המביא לבמה את העושר והיופי של התרבות הסינית.

 

זהבה ושלושת הדובים

גילים: 6-3

מחזה: גיל צרנוביץ  בימוי וכוריאוגרפיה: עופר שפריר 

 משתתפים: נוי הלפרין/עדי רביד/ מיכל קורמן, אלעד רביב/ גל כהן שלום/ אליאור אמסלם, תום אנטופולסקי/ טירל יגוני, הראל מוראד/תומר הלדשטיין/גיא רוזן, אביתר בר דוד/עידו יונה ימין/ שמעון חאבא

זהבה רוצה להישאר קטנה, אבל לא ממש מצליחה, בייחוד כשנולד לה עכשיו אח קטן. בוקר אחד, זהבה מגיעה במקרה לבית של משפחת דובים ביער, והדובים אינם. זהבה אוכלת את הדייסה של הדוב הקטן, ואחר כך גם נרדמת במיטתו. כשהדובים חוזרים זהבה נבהלת ובורחת, ושוכחת מאחור את הבובה שלה שמעולם לא נפרדה ממנה. דוביבוני הקטן מחליט לצאת בעקבותיה כדי להחזיר לה את הבובה. כשהם נפגשים הוא גם עוזר לזהבה לגלות שיש כוח עצום וקסם גדול בלִגְדוֹל, בלהיות... ילדה גדולה.

 

הודיני

גילים: 12-8

מחזה: שירילי דשא, רועי שגב בימוי: רועי שגב

משתתפים: איתמר שרון/ גל שלום כהן, איתן צלניק, הראל מוראד / יקיר שוקרון, ענת פדרשניידר, אדי אלתרמן/ מאיר טולדנו, מאי מלר/ סתיו אידיסיס, עומרי רווה/ רועי מלכה

הודיני הנער, שחי עם הוריו בעוני גדול,  נכנס לצפות במופע קסמים עם הפרוטה האחרונה שבכיסו, וחייו משתנים לנצח – הוא נלכד באהבת הקסמים ובכוחה האשליה. מאותו רגע,  כנגד כל הקשיים והמכושלים, הודיני לא מפסיק להאמין עד שהוא מוכיח לנו – קסמים יכולים לקרות לנו!

 

מלך סיאם

גילים: 12-8

מחזה, תמלילים ולחנים: ירון כפכפי בימוי: משה קפטן

משתתפים: מיקי לאון/ ניסו כאביה, קלייר בן דוד, מאיה מדג'ר, אור מאיר, רועי קקון, עידו וולפוביץ', נוי הלפרין, יהונתן מגון, שמעון חאבא, דפי אלפרן

אנה, מורה מאנגליה, מוזמנת על ידי מלך סיאם להגיע לארמונו וללמד את ילדיו, בעקבות רצונו להפוך את סיאם לארץ מתקדמת יותר. אנה ובנה לואיס מגיעים נרגשים לסיאם אך הפער בין שתי התרבויות השונות מתגלה כקשה עד שנדמה כי אי אפשר לגשר עליו. בעוד אנה ומלך סיאם מתקשים להסתדר האחד עם השנייה ונקלעים למשבר, לואיס נכבש בקסמי סיאם, בקסמי נסיכתה ומנהגיה ובמקום שבו המבוגרים נכשלים מצליחים הילדים לקרב את הלבבות ולגשר על פער.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה