סדרה מומלצת בנטפליקס סדרות חדשות תרגום עברית מובנה



רשימת סדרות מומלצות לצפייה ישירה בנטפליקס הכנו עבורכם את רשימת סדרות נטפליקס מומלצות שחובה לראות או לפחות לקרוא עליהן באתר המקומון נס ציונה נט

https://pixabay.com

סדרה מומלצת בנטפליקס סדרות חדשות תרגום עברית מובנה

המורדת - Unorthodox

השחקנית הישראלית שירה האס מביאה הרבה מאד כבוד על הופעתה במיני סדרה שעוסקת בהמלטות מהחיים בקהילה החרדית בניו יורק. העלילה מתרחשת בקו ברלין ניו יורק ועל ציר הזמן שלפני החזרה בשאלה של האם ואחר כך שלה. 

סדרה מעולה לצפייה בששי שבת ! שירה האס מרגשת לאורך כל הדרך במשחק יוצא דופן שזה אותה במועמדת לפרס אמי בקטגוריית "השחקנית הטובה ביותר".

בצד השבחים חשוב לצטט אתבית משפט אזרחי פדרלי במדינת ניו יורק ,רחל פרייר, שאמרה בתדובה לסדרה כי חלק מהסצנות בה מציגות תמונה מעוותת.

הסדרה מבוססת על רומן מאת דבורה פלדמן. סה"כ 4 פרקים לצפייה ישירה . 

נטפליקס תכנים חדשים מקוריים netflix

חדרי הנפש עונה 1 


לפעמים אני מוצא הרבה חן בצפייה בסדרות שנוצרו במזרח הרחוק. תולדות ארתאדל הייתה אחת מהן וכעת חדרי הנפש המעולה שוב מצמידה אותך למסך ולא נותנת לך לקום להכין קפה. מזל שאפשר לעצור את השידור לכמה דקות. 

אז על מה הסדרה המקורית של נטפליקס  (original netflix series) מדובר מפגש בין אח מסור במחלקה פסיכיאטרית למחברת ספרי ילדים עם הפרעת אישיות אנטי-חברתית מוביל את שניהם למסע מרגש של ריפוי והשלמה.

ועוד כמה המלצות לצפייה ישירה 

בסופו של דבר לא הכל בחיים זה נטפליקס. דווקא הערוץ הראשון מפתיע השנה ב 3 סדרות ישראליות מומלצות. 

טהרן עונה 1 כל הפרקים 

בין תמר לטהרן המתח נבנה למרות הריחוק מהמציאות בפרטים הקטנים. קחו נשימה ארוכה אם לאריתם ע כה את הסדרה של ערוץ 11 . מדובר בסדרה מעולה שמצליחה להתיף את הקוטביות בחברה הישראלית מעד למבט על החברה האיראנית. 

מנייאכ פרק 10 סוף העונה כבר כאן 

אז מה איזי באמת אתה חושב שמה שלא הצלחתה לעשות בתור שוטר תעשה בתור מנייאכ ? ועוד למי - לברק הראל ( עמוס תמם ) . 

מנייאכ הגבירה לרבים מאיתנו את הדיסוננס ביחס למשטרת ישראל. מצד אחד הנטייה לזלזל בבמעמד השוטרים , הבדיחות על השוטרים , ומצד שני היו לה השגים לא מבוטלים. 

בסופו של דבר מנייאכ לצפייה ישירה היא סדרה שבה הנשים מנווטות את הגברים וקובעות את גורלם . אין באמת שוטר רע והשוטר הטוב הוא רק באופן יחסי לרע. 

שטוקהולם עונה 2 תאגיד השידור כאן 

החברים של גידי חוזרים לעונה שניייה מחוזקים בשלמה בראבא ואם תרצו קבלנו את מנחי זהו זה בסדרה קומית מעולה . חבל שהסדרה לא זוכה למספיק הכרה אבל היא אחת הסדרות הישראליות המומלצות ביותר. 

אחת הסדרות היחידות המצידקות את קיומו של תאגיד השידור על חשבון משלם המיסים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה