נטפליקס 2021 סדרות חדשות סרטים חדשים!



נטפליקס לא נחה לרגע! אחרי שחשפנו כאן קישור סודי לצפייה חינם בנטפליקס אנו חופשים כעת לראשונה את להיטי netflix בישראל לתחילת שנת 2021. סרטים סדרות עם תרגום עברית מובנה. קבלו אותם!

בתוך בתי הסוהר הקשים בעולם

פרקים חדשים מסדרת הדוקו שמכניסה אותנו היישר לבתי הכלא הגרועים, הקשים והידועים לשמצה בעולם מגיעים ב 8 לינואר. אחת מסדרות הדוקו הטובות בנטפליקס יש/ראל. עיתונאים-חוקרים הופכים לאסירים מרצונם החופשי ונחשפים לנעשה בין כותליהם של כמה מבתי הסוהר המסוכנים והאכזריים בעולם.

סרטי מדע בדיוני בנטפליקס Outside the Wire  

סרט החודש של נטפליקס שמאז שנסגרו הבתי הקלונוע שמה דגש על שילוב סרטים חדשים בחלק מספרית התוכן שלה. Outside the Wire הוא סרט מדע בד'יוני בכיכובם של שחקנים מהשורה הראשונה כמו אנתוני מקי, דיימסון אידריס ואמילי ביצ'אם. הסרט מתרחש בעתיד, ועוקב אחר טייס מזל"טים שמתחבר לאנדרואיד שמטרתו למצוא מכשיר יום הדין.

החפירה עם ראלף פאינס מהפצוע האנגלי 

תגלית ארכאולוגית מוזרה מתגלה באחוזה מסתורית. לראשונה מאז הסרט "הפצוע האנגלי" ראלף פאינס חוזר לתפקיד הארכיאולוג. הצוות מגלה בקרקעית האחוזה ספינה מסתורית מימי האופל. במקור הסרט יועד לבתי הקולנוע, אבל ככל הנראה יגלד על השלב הזה ואתם תקבלו אותו בצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה ישר למסך בבית. 

עולם היורה: מחנה הקרטיקון: עונה 2

שישה בני נוער הוזמנו למחנה הרפתקאות חדשני באיסלה נובלר. כשהדינוזאורים משתחררים מהכלובים, הם חייבים לשתף פעולה כדי להישאר בחיים. משחקים על המסך ועושים את זה היטב: פול-מיקל ויליאמס,ג׳נה אורטגה,שון גמברוני. באנגלית הסדרה נקראת Jurassic World: Camp Cretaceous. 

אפשר לצפות ב‑Netflix בטלוויזיות חכמות, במכשירי Playstation,‏ Xbox,‏ Chromecast,‏ Apple TV, בנגני Blu‑ray ועוד.

צפו בווידאו נטפליקס צפייה ישירה עם תרגום עברית כל מה שחדש


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה