בעין העדשה: מרתון הצילום PHOTO IS:REAL יוצא לדרך



אוהבים לצלם? מתלהבים מהנוף המדברי? מרתון הצילום השישי של PHOTO IS:REAL יוצא לדרך ויתקיים ב"מדבר הנסתר" בפתחת ניצנה שברמת הנגב! כל הפרטים בכתבה

PHOTO IS:RAEL בשיתוף המועצה האזורית רמת הנגב והרשות לפיתוח הנגב מזמינים אתכם למרתון צילום מטורף שיתקיים בשעות הקסומות של הערב והלילה במרחב המדבר הנסתר של פתחת ניצנה ביום חמישי ה-25.06.2020. זהו אזור ייחודי ועשיר בנופי מדבר מגוונים ובו דיונות חול, חקלאות מדברית, שרידים ארכיאולוגיים קדומים ומרחבים אינסופיים הנמצאים בסמוך לחמש קהילות צעירות ומיוחדות המתגוררות באזור ומחכות להתגלות. המרתון נוסד לזכרו של יוסי ביינארט.

 קרדיט: PHOTO IS:RAEL

מרתון הצילום הוא חגיגה בהשתתפות מאות צלמים מקצועיים וחובבנים, שלוקחים חלק בחוויה קבוצתית ואישית המבוססת על אתגרי צילום סודיים. במהלך שש השעות של המרתון יישלחו אל המשתתפים שישה אתגרי צילום אותם יש לבצע במרחב בפרק זמן קצוב. במסגרת המרתון תחוו מסע צילום מרתק באחד האזורים היפים בארץ, תתנסו בצילום לילי עם עששיות בגן הלאומי שבטה ותיפגשו עם צלמי טבע מקצועיים.

בסוף המרתון מוגשות התמונות לצוות שופטים מקצועי באופן אנונימי והשיפוט נעשה על פי אמות מידה מקובלות ותוך שימת לב לעמידת המשתתפים ביעדי האתגרים. פרסים יוענקו לזוכים בחמשת המקומות הראשונים. המרתון מיועד לחובבי צילום מקטן ועד גדול כאשר אופי המשימות מאפשר לכל אחד לקחת חלק. אין הגבלה על סוג הצילום וניתן לצלם בטלפון סלולרי או מצלמה מקצועית.

 קרדיט: PHOTO IS:RAEL

הפעילות מתקיימת בשיתוף הקהילה החינוכית התיישבותית ניצנה, הרשות לפיתוח הנגב, תיירות הר הנגב, רשות הטבע והגנים, חברת לופה, גליץ בית הספר לצילום, ארליך מרכז הצילום וסאמיאנג ישראל. לשמירת בריאות המשתתפים יש להקפיד ולקיים את הנחיות משרד הבריאות ומגבלות הפעילות, כפי שמפורסמות על ידי ממשלת ישראל בעת קיום המרתון על המשתתפים במרתון הצילום חלה אחריות אישית להתעדכן בהגבלות על הפעילות ולקיימן באופן מלא.

 

מרתון הצילום PHOTO IS:RAEL  יום חמישי | 25.06.20 | 14:00-22:00

  • נקודת הזנקה - קהילת חינוך ניצנה, נקודת סיום – גן לאומי שבטה
  • מספר המקומות מוגבל.
  • למעוניינים להישאר לילה – מגוון מקומות לינה באזור במחירים מיוחדים למשתתפי המרתון באתר negevtour.co.il.
  • בבוקר המחרת יתקיים סיור צילום בזריחה בחמוקי ניצנה.
  • דמי רישום למשתתף הרשמה מוקדמת – 125 ₪ בהרשמה רגילה  150 ₪
  • לפרטים נוספים ולהרשמה: https://www.photoisrael.org/photoismarathon/

 

 קרדיט: PHOTO IS:RAEL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה