Sea loft מתחם לופטים יוקרתיים על חוף הים



Sea loft מתחם לופטים יוקרתיים המשמשים בעיקר למסיבות רווקים ורווקות נפתחו השבוע על חוף הים באשקלון. "המיקום שלנו על חוף הים המושלם של אשקלון, יחד עם המקום המושקע והמוקפד יהפוך את המקום להצלחה גם מחוץ לעיר", אומר הבעלים יניב צור.

פעמים רבות מעדיפים הבליינים האשקלונים לצאת את גבולות אשקלון בכדי להשיג בילוי מעט שונה, ויהיו מי שיחשבו גם איכותי יותר. אלא שמקומות בילוי רבים שנפתחו לאחרונה גורמים לקהל הבליינים להישאר בעיר ליהנות בה וגם לספק לתושביה פרנסה. מקום חדש ויוקרתי שנפתח לאחרונה עשוי לשנות לגמרי את כל נושא מסיבות הרווקים והרווקות בעיר.
 


על חוף הים של אשקלון סמוך לבר ה"חופמן" לשעבר נפתח מתחם לופטים יוקרתיים, המשמשים למסיבות רווקים ורווקות, מסיבות פרטיות ועוד. המתחם הנראה כאילו לקוח מסדרה על חיי המאיון העליון, מאובזר ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בישראל. במקום ישנם ספות מפוארות , ג'קוזי ספא גדול במיוחד , מטבחון, מסכי lcd המפוזרים במתחם, מערכת קולנוע ביתית ומבחר סרטים, משחקי x-box , חדר שינה עם שירותים ומקלחת צמודים כשהכול חדש ובנוי בסטנדרטים הגבוהים בישראל. בנוסף מיקומם המדהים של הלופטים- פחות מ100 מטרים ממימי הים התיכון יוצרים אטרקציה ייחודית בישראל. ללא ספק כעת יעדיפו בליינים רבים לבלות אירועים מעין אלו סמוך לבית באשקלון.

"הלכנו על השקעה גדולה במיוחד", סיפר השבוע בעלי המקום יניב צור. "רצינו להראות שגם כאן באשקלון אפשר לבלות ולא צריך תמיד לצאת, בכל הארץ אין כאלו לופטים על שפת הים. כל מי שראה את המקום התלהב ובצדק. אנחנו מתכוונים להמשיך ולהקפיד על כול פרט בכדי שחווית הבילוי אצלנו תהיה מושלמת. אני בטוח שיגיעו אלינו גם האשקלונים, וגם מבלים רבים מחוץ לעיר. אין לי כול ספק שהמיקום, יחד עם השרות והאטרקציות שבו יהפכו אותו להצלחה מסחררת". 
 

צילום: צח טייאר 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה