ילדי העוטף בחידוש מצמרר לשיר הרעות: "נפשנו לא רק הומיה - נפשנו היום גם לוחמת!"



תנועת החזית האזרחית משחררת היום (א') חידוש מרגש לשיר הרעות בשם "ילדי דור הניצחון". את השיר האלמותי שרים ילדים מפוני העוטף, כשהמילים המוכרות הוחלפו במילים התואמות למלחמת עזה 2023

צילום מסך

תנועת החזית האזרחית הוציאה הבוקר (א') ברשתות החברתיות, גרסא מעודכנת לשיר הרעות אשר נכתב ע"י חיים גורי ז"ל. את הגרסא החדשה שרים ילדים בגילאי 6-12, כולם מפונים מישובי העוטף, אשר כבר חודש וחצי לא נמצאים בבתיהם.

גרסת ילדי דור הניצחון מגיעה לעולם במטרה לתמוך בחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שפועלים באומץ ובנחישות בישראל ומחוץ לקווי המדינה, תוך דרישה של הילדים בפרט, ותושבי העוטף בכלל למדינת ישראל ולכוחות הביטחון לחסל את החמאס פעם אחת ולתמיד, על מנת שיוכלו לשוב לבתיהם בשלום.

"על חוף עזה יורד לילה סתיו. מטוסים מפגיזים הרס הרס".

את השיר החדש עיבדו והפיקו קבוצת רוזנבאום תקשורת, כשאת מילות הבתים החדשות כתבו עופר רוזנבאום ושולמית סטולרו, שמדגישים כי התייחסו לעיבוד המחודש בחרדת קודש ולכן גם החליטו לא לשנות את הפזמון של השיר המוכר בכל בית בישראל.

חידוש השיר, מצטרף לשלל פעולות שמובילה תנועת החזית האזרחית בישראל מאז תחילת הלחימה בעזה, כשבין היתר קידמה פעילות למניעת ההגבלות על חוקרי המחבלים, דרישה לעונש מוות למחבלים אשר השתתפו בטבח השביעי באוקטובר ע"י מיצג הגרדום אשר הוקם בכיכר דיזינגוף בשבוע שעבר, ואף עומדת מאחורי סדרת הסרטונים 'אהלן וסהלן יא עזה' ו- 'קפטן ג'הנום', אשר פועלים בטקטיקת לוחמה פסיכולוגית מול האויב, ואף זכו למאות מיליוני צפיות ברחבי העולם.

עופר רוזנבאום, יועץ אסטרטגי, מומחה בלוחמה פסיכולוגית ויו"ר תנועת החזית האזרחית: "ילדי העוטף אשר משתתפים בקליפ מצליחים לצמרר בכל מילה שיוצאת להם מהפה, אבל חשוב להבהיר- אלו הם לא ילדי חורף שנת 23, אלו הם ילדי דור הניצחון, הילדים האלו ניצבים חזקים, גאים ואוהבים את המדינה שלהם, ויש להם רק בקשה אחת- לעולם לא עוד! מדינת ישראל חייבת להם, ולמשפחות שלהם, ולכלל האזרחים ביטחון, ואת הביטחון הזה נשיג רק באמצעות ניצחון מוחלט בעזה, ללא שום פשרות".

עדן נייזוב, בת 11 משדרות, אחת מהמשתתפות בקליפ: "אני והמשפחה שלי עזבנו את הבית שלנו מיד עם תחילת המלחמה, אני רוצה לחזור הביתה אבל אני רוצה לעשות את זה רק אחרי שלא יהיה שם יותר צבע אדום, אני יודעת ומאמינה בזה שהחיילים שלנו ינצחו את המחבלים והעיר שלי תחזור ותפרח ואני אוכל לחזור הביתה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה