מה זה חלונות בלגיים? למה פרופיל אלומיניום כל כך פופולרי והאם כל אחד מסגרייה יכולה לספק חלונות בלגיים?

חלון בלגי הוא חלון מרהיב ביופיו שנשאר באופנה גם אחרי עשרות שנים. כשמדברים על פרופיל בלגי, מתכוונים לשילוב של זכוכית עדינה עם ברזל. בעזרת הפרופיל הדק, החלון הבלגי מאפשר יצירתיות ועיצוב יוצא מן הכלל שלא מתאפשר בחלונות עם זכוכית עבה או פרופיל עץ. אדריכלים אוהבים להשתמש בו כי הוא מושך תשומת לב ומשדר יוקרה. נפוץ מאוד בחנויות יוקרה, מבנים מיוחדים ובתים פרטיים.

 

חלונות בלגיים בישראל

לחלונות בלגיים שימוש נרחב בישראל. החל מכניסות מרשימות למבנים ואולמות ועד בתים פרטיים שמחפשים אחר עיצוב ייחודי ויוצא דופן בנוף. מעבר למראה הייחודי שלהם, הם גם מספקים בידוד תרמי ואקוסטי. בישראל, ניתן להשיג שני סוגים של חלונות בלגיים.

 

«      פרופיל ברזל – החלונות הבלגיים המקוריים היו עם פרופיל ברזל. היתרונות שלו, הוא שהוא חזק במיוחד מה שמאפשר ליצור מסגרת דקה יותר ומאפשר יותר יצירתיות עיצובית. אף על פי שהעיצוב נשאר פופולרי כבר עשרות שנים, תחזוקת פרופיל ברזל הפכה מורכבת לאורח החיים שלנו. הברזל פחות עמיד לנזקי מזג האוויר והוא נוטה להחליד אחת לתקופה.

«      פרופיל אלומיניום – הפרופיל הפופולרי יותר היום לייצור חלונות בלגיים. ראשית, הוא זול מברזל. מעבר לזה, האלומיניום מעניק איטום טוב יותר לנזקי מזג האוויר ולא דורש תחזוקה מיוחדת. אפשר גם לעצב אותו בצורה כזו שייראה כמו ברזל וכך לשמור על המראה האותנטי והמרהיב.

 

האם כל מסגרייה יודעת לייצר חלונות בלגיים?

כדי לייצר חלון פרופיל בלגי, צריך המון סבלנות וידיים עדינות. לא כל מסגר יודע לבצע עבודה מדויקת ברמה הנדרשת כדי לייצור חלון בלגי מרהיב ואיכותי. לכן, אם אתם חושבים לשדרג את הבית שלכם בעזרת חלון בלגי, חשוב לקחת חברה שמתמחה ומכירה את המורכבות בייצור חלונות מסוג זה. "ולקס" היא מסגרייה שמספקת ייצור חלונות בלגיים ברמה הגבוהה ביותר עם ניסיון רחב בעבודה עדינה ואיכותית תוך כדי עמידה בלוח הזמנים. אם אתם צריכים פרופיל שיעמוד זמן רב בשמש, המסגרייה תדע לגלוון לכם את אותו כך שהיופי המיוחד שלו יישאר לעוד הרבה שנים.

כאן יודעים לייצר חלונות בלגיים www.valex.co.il/belgian-windows


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה