סוויס סיסטם ממליצים על מיטה מתכווננת לבני נוער - לישון טוב, ללמוד טוב



רוצים לשפר את השינה של הילדים? מיטה מתכווננת לבני נוער מבית סוויס סיסטם, לשינה טובה המסייעת בהצלחה בלימודים.
איך שינה טובה עוזרת ללימודים? האם שינה לא טובה פוגעת בהתנגדות? ואיך מיטת נוער מתכווננת תעזור לילדכם?

המומחים ממליצים: שינה טובה = לימודים טובים
נציגי חברת סוויס סיסטם עם המלצה שתעזור לילדים לשפר את הציונים בלימודים ולחזק את הקשרים החברתיים. ילדים ונוער חייבים את שעות השינה שלהם לא רק כדי לגדול בצורה תקינה ובריאה, להחלים ממחלות ופציעות לאורך חייהם – שינה טובה עוזרת ללימודים ובהצלחה בבחינות ואף משפרת את חיי החברה בתוך ומחוץ לבית הספר.

סוויס סיסטם ממליצים על מיטה מתכווננת לבני נוער (PIXABAY)
שינה איכותית מגיעה באמצעות מספר טיפים ובראשם מיטה מתכווננת לבני נוער של סוויס סיסטם, שינה טובה מסייעת לילדים להיות מרוכזים יותר במהלך היום, לממש את הפוטנציאל העצמי הגלום בהם, לשפר הישגים לימודיים ולשחק עם חברים וחברות.
הילד עייף במהלך היום? ייתכן ותנאי השינה שלו לא טובים, מיטה לבני נוער היא לא אותה ספה ישנה או מיטה קטנה כפי שהיה נהוג בעבר, כיום הורים רבים בוחרים להשקיע בעתיד ילדיהם ובעיקר במיטה, המקום בו הילדים וגם אנחנו מבלים חלק ניכר מחיינו.


לפני שתקבלו את המידע המלא על מיטה מתכווננת לבני נוער וילדים מבית סוויס סיסטם, חשוב להבין כיצד שינה לא טובה מובילה לבעיות ואתגרים רבים בחייהם של ילדים ובני נוער.

סוויס סיסטם - מיטה מתכווננת של בני נוער (יח"צ)
הילד לא מרוכז, בעיות בזיכרון וקליטה איטית
ילד עייף הוא ילד לא מרוכז, בדומה לעבודה שלנו בה אנחנו חייבים לשמור על ריכוז וערנות, ילדים ובני נוער נדרשים עוד יותר להיות עם אנרגיות מלאות לקראת יום לימודים המצריך מהם 7-8 שעות של לימודי מקצועות שונים, הגשת עבודות והתמודדות עם מבחנים.
חוסר ריכוז הוא תופעה נפוצה ובחלק גדול מהמקרים מדובר על מחסור בשעות שינה ושינה על מיטה שאינה מתאימה לילדים.
שיטת החינוך בישראל ובעולם מתבססת פעמים רבות על זיכרון ושינון חומר, ילדים עייפים אינם יוכלו למקסם את יכולות הזיכרון שלהם, במיוחד כאשר מדובר על זיכרון פעולות ושיטות חדשות.
הזיכרון של כולנו מחזק את עצמו בעיקר במחזורי שינה, ללא מחזורי שינה תקינים תהליך חיזוק הזיכרון ומיונו במוחנו עד סבב השינה הבא, הזיכרון יפגע ובכך ההישגים הלימודיים יפגעו.
בעיה נוספת המושפעת משילוב חוסר ריכוז של בעיות זיכרון היא ירידה בחדות וקליטה איטית, אם נראה לכם שהילדים מתקשים לקלוט מהר את מה שנאמר להם בכיתה, בשיעור הספורט, בחוג ואפילו בבית – יחד עם התייעצויות עם גורמי המקצוע, בדקו גם את תנאי השינה שלהם.


שינה לא טובה פוגעת בהתנהגות ובחיי החברה
אם נניח לרגע את הלימודים וההצלחה בצד, שינה לא איכותית פוגעת גם בצורת ההתנהגות, ילדים אינם שונים ממבוגרים – ילד עייף הוא ילד עצבני וחסר סבלנות.
התנהגות של הילד אינה מושפעת רק מהאישיות המולדת שלו או מהחינוך בבית אלא גם מתנאי השינה, הקפדה על דפוסי שינה ומיטה המתאימה לבני נוער ולילדים, תאפשר לכם לשפר את ההתנהגות של הילד.
חיי חברה ושמירה על יחסי אנוש טובים עם המשפחה והחברים אינם רק חלק מהנורמה, אלו תורמים לתחושת הצלחה בין-אישית בחיים ובני הנוער יוכלו להתמודד עם גיל ההתבגרות בצורה טובה יותר, להוריד לחצים מיותרים ולהתמקד בפיתוח עצמי ולימודים החשובים לביסוס העתיד שלהם.
הילד לא ישן מספיק? השינה לא איכותית? בריאותו עלולה להיפגע
טרם התעסקות בחתירה ללימודיים טובים בכלל וחתירה למצוינות בפרט,  שינה לא טובה פוגעת גם בבריאות הילדים.
במהלך השינה הגוף מחלים באמצעות ציטוקינים, חלבונים שתפקידם לבסס את התקשורת בין מערכת החיסון לרקמות הגוף, משמעות הדבר היא ששינה לא איכותית מספיק תאט את קצב ההחלמה והדבר הוא בשורה לא טובה עבור ילדים ספורטאים, מתאמנים וילדים שאינם ספורטאים כאחד.
מיטה מומלצת לבני נוער?

 כדי לשפר את השינה של הילדים חייבים לדאוג קודם כל לתנאים הטובים ביותר עבורם עם מיטה איכותית לבני נוער וילדים.
סוויס סיסטם מציעה לקהל לקוחותיה את המיטה הטובה ביותר עבור הילדים שלכם: מיטת נוער מתכווננת דגם גרין  עם ארגז מצעים.
מיטת הנוער משולבת ויסקו להתאמת המזרון לגוף האנטומי של הילדים שלכם, ללא קפיצים, בד טבעי נושם מסוג ויסקוזה בשילוב שמני לבנדר לבריאות הילדים.
נציגי סוויס סיסטם מציינים כי מיטה לבני נוער חייבת מנגנון התאמה, המיטה משולבת שלט עם מנגנון להרמת הראש בהתאם לבחירת הילד.
באמצעות בוכנות פנאומטיות תוכלו לפתוח את המיטה ולאחסן בגדים וחפצים שונים בארגז אחסון העשוי מעץ סנדוויץ' בצפוי פורמייקה.

*הכתבה נכתבה על ידי מחלקת הכותבים של חברת ניהול מוניטין

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה