כספת ביתית קונים רק ב- "סייף בטיחות" - החברה הגדולה לשיווק כספות לבית



כספות לבית מצריכות ייעוץ וליווי מלא הכוללים מכירה, התקנה ותמיכה מחברה מקצועית. השוק מלא בהצעות ללא נדבכים אלו המתבססות על מכירה בלבד. אל תתפתו לשלם! העלות הממוצעת לקנייה כזו היא 200 שקלים. בתמורה אתם תקבלו כספת עם מפתח, שבמנעול שלה יש בריח אחד קל לפיצוח, מחומר קל לשבירה ולא ניתן להצמדה חזקה לקיר. אם זו הכספת, עדיף לפנות לחברת השכרת כספות חיצונית במתחם מאובטח. אם אתם רוצים שהכספת תהיה אצלכם בבית, היא צריכה להיות TOP CLASS גם בטיב המנעול, גם בטיב השריון וגם בטיב ההצמדה לקיר. כספות לבית ברמה כזו ניתן להסדיר רק בחברה מקצועית לשיווק כספת ביתית.

ליווי מלא של רכישת הכספת הכולל ייעוץ ומכירה

בחברה מקצועית לכספות ביתיות יבחנו את צרכי האחסון שלכם ויספקו לכם כספת אשר מתאימה בדיוק עבורם. גודל הכספת, גודל התאים הפנימיים שלה, טיב המנעול, אופן פתיחתו (באמצעי מכני, אלקטרוני או משולב) ופרמטרים נוספים של נוחות הדלת (נפתחת ב- 90 או ב- 180 מעלות לבחירתכם) ונוכחות ידית סיבובית בקדמת הכספת יביאו אתכם להתקן המושלם לתפעולכם. את הסקירה הזו, תוך ירידה לכל הפרטים הקטנים ביותר ברזולוציות הגדולות ביותר, ניתן להסדיר רק בחברה מקצועית עבור כספות לבית.

יחצ

התקנת הכספת במקום הכי אסטרטגי בבית

התקנתה של הכפת תתבצע במקום הכי מומלץ להטמעתה. אנו ממליצים בראש ובראשונה על הממ"ד, ואם אין לכם ממ"ד, אז על קיר חיצוני מבוטן עם ברזל בטון, או פשוט להטמיע מתחת לרצפה, תוך שאתם מתבססים על עקירת הבלטות מתחתן תונח הכספת ויציקת בטון מתאימה. זה האחסון הכי בטוח כי הוא גם לא שגרתי, גם מערים על פורצים וגם הכי קשה פיזית לעקירה.

שירות מלא לכספת שהותקנה בבית הלקוח ובמעבדה ייעודית

אתם כבר נמנים עם חוג הלקוחות שלנו והכספת תקעה אתכם? המנעול לא עובד? שכחתם את הקוד? אתם צריכים להעביר את הכספת מנקודת ההתקנה לנקודה אחרת בבית? את כל זה עושה עבורכם חברת כספות ביתיות מקצועית. פנו לנציגי החברה וקבלו את כל שירות התיקונים והתחזוקה הנדרש, אשר כולל תפעול מלא של הכספת: עקירתה, בדיקה מה השתבש וחתירה לתיקון הגורם המשבש.

סייף בטיחות – כספת ביתית בהתאמה אישית הכוללת התקנה ושירות מלא

בחברת סייף בטיחות תוכלו להבטיח כי את הכספת הבאה שלכם תבחרו באחריות ותוך התאמה מלאה למה שאתם צריכים. החברה תפעל על מנת לספק לכם את הכספת הטובה ביותר, המתאימה ביותר לרכוש שלכם והטובה ביותר לתפעולכם. החברה תספק שירות מלא על כל כספת שנרכשה, אשר כולל תפעול של המנעול והמעגל החשמלי האלקטרוני, איפוס במקרה של שכחת קוד פתיחה, ועוד.

כספת ביתית רוכשים מהמומחים של סייף בטיחות ונהנים מכל היתרונות הצרכניים כלקוחות כספת!

למידע נוסף בקרו באתר החברה > https://www.safelock.co.il

קראו עוד: כספת איכותית למשרד

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה