לא ידע שקיים יחסי מין עם בת 13



בחלומותיו הכי פרועים, לא דמיין י' (20) תושב ראשל"צ, שהיכרות עם נערה תושבת העיר, תסתיים ב־15 ימי מעצר באבו כביר, ובכתב אישום חמור בעוון אינוס קטינה.

כשצעיר תושב ראשל"צ (20) הבין שהצעירה איתה קיים יחסי מין היא רק בת 13, זה היה מאוחר מדי. הוא נשלח למעצר, והוגש נגדו כתב אישום חמור על אינוס קטינה. בעקבות עסקת טיעון, כתב האישום תוקן, והוא לא יישלח לכלא

בחלומותיו הכי פרועים, לא דמיין י' (20) תושב ראשל"צ, שהיכרות עם נערה תושבת העיר, תסתיים ב־15 ימי מעצר באבו כביר, ובכתב אישום חמור בעוון אינוס קטינה.

הצעיר, שעבד לפרנסתו בתחנת דלק בעיר, הכיר במקום אישה בשנות ה־40 לחייה. "היא נדלקה עליי ואמרה לי שהיא רוצה להכיר לי את הבת שלה", הוא משחזר. "נתתי לה את מספר הטלפון ואחרי זמן קצר, מופיעה בחורה נאה מאוד שאמרה שהיא בת 16 ושאמא שלה שלחה אותה.
 
"התחלנו לצאת ביחד ומהר מאוד גם קיימנו יחסי מין, כשמדי פעם אמא שלה, שגם היא נראית טוב, מצטרפת אלינו. אחרי שלושה חודשים בערך, גיליתי שהיא רק בת 13 - ומייד ניתקתי איתה את הקשר".
 
מאוחר יותר, במסגרת חקירה בה הייתה מעורבת הקטינה, היא התלוננה כנגד הצעיר. שוטרי ימ"ר מרכז הגיעו עד לביתו והביאו אותו בפני שופט שהורה על מעצרו ל־5 ימים, באבו כביר. עבורו היה זה רק תחילתו של הסיוט.
 
בהארכת מעצר נוספת הוא כבר נעצר לעוד עשרה ימים, שבסופם הוגש כנגדו כתב אישום חמור בגין אינוס קטינה.
 
"במהלך חודש יוני 2011, על אף גילה, פנה אליה הנאשם וביקש ממנה שתקיים עימו יחסי מין", נכתב בכתב האישום המקורי שהוגש בבית המשפט המחוזי בפ"ת בדצמבר 2011. "תחילה סירבה הצעירה בטענה כי היא צעירה מדי, אך משהחל הנאשם לשכנע אותה, היא התרצתה והסכימה".
 
אבל לסיפור, בסופו של יום, היה סוף פחות מריר. עו"ד אדי אבינועם, שמייצג את הנאשם, הגיע בסופו של דבר להסדר טיעון עם הפרקליטות. במסגרתו, נעשה תיקון בנוסח התביעה המקורי, אשר לפיו הקטינה כלל לא התנגדה, וההתפשטות הייתה הדדית.
 
אי לכך הוסכם, שעל הנאשם יוטל מאסר של שישה חודשים, אשר יירוצה בעבודות שירות ומאסר על תנאי.

קרדיט: עמיקם שוסברגר  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה