צילומי ניו בורן - טיפים לצילום המושלם



מרגע לידתו של התינוק החדש המצטרף למשפחה, הבית מתמלא באור ובשמחה. ההורים הנרגשים מצלמים כל תנועה, מבט ותזוזה של הפעוט, לרוב באמצעות הסמארטפון או על ידי מצלמה דיגיטלית קומפקטית ונוחה לתפעול.

כל מי שמנסה לצלם תינוקות יודע כי מדובר במשימה לא פשוטה, כדי להגיע לתוצאות טובות ולצילומים מרהיבים ומקוריים יש להתאזר בסבלנות וחשוב ללכוד את הרגע המתאים מבעד לעדשת המצלמה.

צילום תינוקות – לבד או בסטודיו?

מאחר ולרובנו אין ידע או ניסיון מקצועי בצילום, קשה לנו להגיע לתמונות מדהימות כפי שרואים במגזינים נחשבים ובפרסומות למוצרי תינוקות. בנוסף, כיום ישנו טרנד חדש ומלהיב של צילומי תינוקות שרק נולדו (ניו בורן), אפשר לנסות לצלם לבד את הפעוט אך כדי ליהנות מאלבום תמונות מקורי ומאוסף צילומים מדהים, מומלץ לתאם יום צילומים בסטודיו מקצועי המתמחה בצילום תינוקות וילדים בכל הגילאים.

חשוב לציין כי צילום ניו בורן בסטודיו מקצועי מבטיח להורים תמונות באיכות גבוהה וחוויה מדהימה, יום הצילומים אורך כ-3 שעות, במקום יש אבזור רב אך כדאי להביא גם מהבית אביזרים שונים וכמובן בגדים וציוד לתינוק. צילום תינוקות שרק נולדו מומלץ לבצע מספר ימים לאחר הלידה ועד גיל שבועיים, בתקופה זו הפעוט נם רוב הזמן, מפרקיו גמישים והוא לרוב נח בתנוחה עוברית קסומה ומרגשת.

טיפים לצילום מושלם של תינוקות ניו בורן

לצלמי תינוקות ופעוטות ניסיון רב וציוד מקצועי מתקדם, כדי להגיע לתוצאות מושלמות ולצילומים מרהיבים ביופיים, עליהם לדאוג כי התינוק נמצא בסביבה רגועה ונעימה. לרוב מצלמים את התינוק רק עם חיתול ובתוספת אביזרים שונים, לכן חשוב לוודא כי המקום בו מצלמים מחומם. בין צילום אחד לאחר חשוב לעטוף את התינוק הרך בשמיכה חמה ולדאוג לנוחיות ולטמפרטורות הגוף שלו כדי שלא יתקרר ויסבול.

אם מחליטים לצלם לבד בבית כדאי לחמם את החדר היטב, מומלץ לבחור בחדר מואר היטב, עדיף לצלם את הפעוט כאשר תאורה טבעית בוקעת מבחוץ ומעניקה את הקסם שלה לצילומים.

כמו כן, כדאי לארגן את החדר היטב לקראת צילום התינוק, מומלץ להכין מראש את ציוד הצילום כדי שיהיה בהישג יד, לדוגמה עדשות, פלאש, חצובה, מסך ירוק או רקע אחר, כרטיס זיכרון נוסף למצלמה וכדומה. כאשר החדר או הסטודיו מוכן לצילום יש לדאוג לתאורה חמימה ונעימה, להניח בקרבת מקום כריות, שמיכות ואביזרים שונים, וכמובן אין לשכוח ציוד לתינוק כמו חיתולים נקיים, בגדים להחלפה, וכל ציוד אחר.

במהלך הצילומים התינוק עלול להתעורר בגלל רעשים בסטודיו, ובעיקר בגלל רעש סגירת התריס במצלמה, לכן כדאי להפעיל מוסיקה נעימה ברקע שתורמת למנוחת התינוק. את הצילומים מתחילים רק כאשר התינוק רגוע ושלוו, לכן נהוג להאכיל אותו ולאחר שהוא נרדם קל לצלם אותו והוא אינו מתעורר בקלות. חשוב לשמור על סבלנות, אם התינוק מתעורר ובוכה יש להרגיע אותו, עדיף בהנקה, וכאשר הוא שוב נרדם אפשר להמשיך בצילומים.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה