חוסכים עם טויוטה סלקט: רכבי טויוטה יד שנייה במחירים משתלמים



מחפשים לרכוש רכב חדש? ילדכם הוציא רישיון ואתם חושבים מה לקנות לו כמכונית חדשה?

הנה הזדמנות לרכוש טויוטה במחיר מצוין ועם אחריות!

לפני שאתם בוחרים רכב, תחשבו מה מתאים לכם

לפני שאתם מתבייתים על דגם זה או אחר של טויוטה, הסתכלו על המבנה המשפחתי שלכם, הצרכים שלכם ועוד. למשל, אם יש לכם בן משפחה שנעזר בכסא גלגלים או עגלה, הרי שתזדקקו לדגם עם באגז' רחב במיוחד. אם יש ילדים קטנים, תצטרכו לוודא שהמושב האחורי ארוך מספיק להושיב בו לפחות בוסטר אחד. אם בעל הרכב עובד בעיר, במקום שאין בו הרבה חנייה, כדאי לחשוב על רכב קטן. אם בעל הרכב העתידי עומד לנסוע בקביעות מרחקים רבים עם האוטו, יש לחשוב על רכב חסכוני בדלק. אם אתם משפחה שאוהבת לצאת לטיולי שטח, תשקלו רכישה של ג'יפ / 4*4. לכל אחד יש את הטויוטה שמתאימה בול לו ולמשפחה שלו.

בחרתם דגם? עכשיו בדקו כמה תקציב יש לכם

למזלכם, בטויוטה סלקט אתם מוזמנים לרכוש דגמי טויוטה מבעלות קודמת, במחירים של יד שנייה אבל עם כל ההגנה העוטפת של טויוטה: הרכב עובר בדיקות רבות ומגיע אליכם דומה לחדש. בנוסף, אתם גם מקבלים אחריות של היבואן. במילים אחרות: אתם קונים מכונית טויוטה מעולה במחיר של טויוטה יד שנייה.

בחירה לפי שנים, מס' קילומטרז' ועוד

טויוטה סלקט מאפשרת לכם לבחור את הדגם הרצוי לכם, על פי קריטוריונים של חיפוש כמו: מספר קילומטרז', שנת ייצור, מחיר ודגם. בכל זמן נתון יש עשרות מכוניות במאגר של טויוטה סלקט, כך שאתם באמת יכולים למצוא את רכב החלומות שלכם, במחיר משתלם לחלוטין.

למה בעצם לרכוש רכב יד שנייה?

רכב חדש מאבד מערכו בשנייה שהוא עולה על הכביש. בנוסף, רכב חדש עולה הרבה מאד כסף.  תוסיפו ביטוחים ודלק וקיבלתם הוצאה חודשים גבוהה למדי. לא חייבים להיגרר להוצאות גבוהות שאחר כך יהיה קשה לעמוד בהן, במיוחד אם זה אוטו שני או שלישי בבית. רכב טויוטה יד שנייה מספק את האמינות שאתם מחפשים באוטו, את צריכת הדלק הידידותית ואת המגוון הגדול בדגמים שאחד מהם הוא בול בשבילכם. בין אם אתם קונים את האוטו לצעיר שרק הוציא רישיון ובין אם זה עבור הנהגים העיקריים במשפחה, אתם תגלו שלהיכנס למשפחת טויוטה זה פשוט תענוג. 

כולם רוצים לקנות את הכי טוב, אבל...

כן, כולנו מחפשים לרכוש את הרכב המוצלח ביותר, אמין, חזק וחסכוני. עכשיו זה אפשרי עבורכם בזכות טויוטה סלקט – שמאפשרת לכם לרכוש רכבי טויוטה יד שנייה אחרי שעברו בדיקות מקיפות על ידי סוכנויות המשנה של טויוטה, ועם אחריות של היבואן. זאת הזדמנות מופלאה לרכוש רכב מעולה שמחירו, באופן רגיל, גבוה יותר.

 

כנסו לאתר מתם מוטורס טויוטה חיפה בדקו את טויוטה סלקט וצפו גם בדגמי טויוטה 2018.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה