דגשים בעיצוב פנים מודרני



עיצוב פנים מודרני במיטבו כולל בתוכו התייחסות למגוון היבטים. עיצוב של תאורה, המטבח, הסלון, חדרי המקלחת והשירותים. להלן נתייחס לכל אלה תוך מתן דגשים לעיצוב מודרני ומוצלח.

 

עיצוב תאורה

בניגוד לרושם השגוי שבו מחזיקים לא מעט אנשים, עיצוב תאורה מודרני איננו מחייב שימוש מוגזם בגופי תאורה. כל גוף תאורה שבו בוחרים צריך למקם בשום שכל, בהתייחס לגודל החלל ולאלמנטים מרכזיים המצויים בו. שימוש מושכל בנורות לד ובגופי תאורה מרהיבים יכול לשפר כל סביבה תוך שימוש ברמת אור רצויה.

עיצוב המטבח

עיצוב מטבח מודרני נוצר על ידי חיבור בין הפרקטי לעיצובי. בין אם המטבח מעוצב בדומה לאות ר' ובין אם הוא מבוסס על שני קווים מקבילים או על שילוב עם "אי", חשוב כי סביבת העבודה (שיש) תהיה ממוקמת במרכז ובעלת גישה נוחה. עוד מקובל כי במטבח יהיה כמה שיותר עיצוב נקי – פחות ידיות או פרזולים יותר ושימוש בנישות מוסתרות לאחסון ולצורך מיקום של אביזרים, כלי מטבח ומוצרי החשמל (תנור, מדיח).

עיצוב הסלון

עיצוב מודרני של הסלון מתחיל בשימת לב מיוחדת כבר אל אזור הכניסה. כדאי להשקיע במבואה מוצלחת, המקבלת את כל הנכנס ומהווה חיבור בין ה"פנים" לבין ה"חוץ". בנוסף, חשוב לבחור את הריהוט בהתאם למבנה הסלון וגודלו.

מקובל כי את הסלון ניתן לחלק לחללים נפרדים, לכל אחד קונספט שונה מעט. אזור אחד יוכל לשמש כפינה לאירוח. אזור אחר ישמש כפינת עבודה לעת מצוא. ההפרדה איננה צריכה להיות מוחלטת אלא להתבסס על שימוש בפריטים שונים כגון אצטבה או כוננית, שידה, ויטרינה, שטיח, כורסאות.

חדרי שירותים ומקלחת

אין להקל ראש בבעיה שנוצרת כאשר חדרי השירותים או המקלחת אינם מאווררים כיאות. זה מעודד הצטברות של עובש וריחות. צוהר תקרה נחשב למודרני ביותר ומקור לכניסה של אור טבעי. אם לא ניתן להתקין צוהר שכזה, חשוב שיהיו לכל הפחות פתרונות אוורור אקטיביים. האריחים הציוריים יוצאים מהר מהאופנה ולכן, קיימת מגמה חזקה של השיבה אל הדגמים החלקים, הפשוטים לכאורה. את האווירה יוצרים באמצעות שימוש בתאורה, מראות מסוגננות וברזים מעוצבים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה