ארנה עם 6000 מקומות ישיבה תוקם במתחם ה-1000



הארנה החדשה צפויה לארח גם מופעי רוק וקונצרטים * תוקם בעלות מוערכת ב-270 מיליון ₪ ובסיוע הטוטו * ראש העירייה, דב צור: "יש לנו קבוצת כדורסל בכירה בליגת העל, מעצמות בכדור יד ורכבת אווירית של אמנים בינלאומיים שמופיעים כאן על בסיס קבוע, עתה שיש לנו גם את המיקום האידיאלי והנגיש לקיום אירועים המוניים"

גם לראשון לציון מגיע. ראש העירייה, דב צור, הכריז כי העירייה תקים ארנה חדשנית ומפוארת במתחם ה-1000 החדש במערב העיר. עד היום התקיימו אירועי הספורט הגדולים בבית מכבי שמכיל 2500 מקומות ישיבה בלבד. עתה יכולים האוהדים לצפות לאולם גדול כיאה לעיר גדולה בישראל. הארנה החדשה, אותה מקימה החברה הכלכלית בתכנון משרד אדריכלים גולדשמידט ארדיטי בן נעים ובשיתוף משרד האדריכלים הבריטי POPULAOU , תכיל 6000 מקומות ישיבה לאירועי ספורט ועוד 4000 בעמידה במופעי רוק וקונצרטים. בסך הכל היא תשתרע על שטח של 18 אלף מ"ר ושטח הזירה הראשית יכול להתרחב עד ל- 5000 מ"ר.

הארנה תוקם בהשתתפות הטוטו בעלות מוערכת של כ-270 מיליון ש"ח ותצטרף לחברות הענק כמו קבוצת דיסקונט ואלפי יחידות דיור שייבנו במקום.



המיקום במתחם ה-1000 נבחר בעיקר בשל הנגישות הגבוהה על עורקי תחבורה ראשיים כמו תחנת רכבת משה דיין וחיבור איילון דרום וכביש 431. כמו כן קו הרכבת הקלה, הקו החום, צפוי להתחיל את מסלולו במתחם ה-1000, לחצות את העיר ולהגיע עד באר יעקב, רמלה ולוד.

ראש העירייה, דב צור, אמר: "יש לנו קבוצת כדורסל בכירה בליגת העל, מעצמות בכדור יד ורכבת אווירית של אמנים בינלאומיים שמופיעים כאן על בסיס קבוע, עתה שיש לנו גם את המיקום האידיאלי והנגיש לקיום אירועים המוניים, נבנה את הארנה המתקדמת והחדשנית ביותר שלא תיפול ברמתה ואיכותה מהיכלי ספורט ומופעים בארץ ובעולם".

מ"מ יו"ר הדירקטוריון, חבר המועצה אייל מושיוב, הוסיף כי המבנה יכלול אולם אימונים, אזורי התכנסות, חדרי שחקנים, שופטים, עיתונאים, חדרי הלבשה, מסחר, מסעדות, אחסנה ועוד. "לא התפשרנו על דבר, ישר כוח לחברה הכלכלית בראשות ניצן פלג על הובלת פרויקט דגל ראשון מסוגו בארץ".

במתחם ה-1000, מתחם העסקים החדש של ראשון לציון מתוכננים לא פחות מ-1,750,000 מ"ר תעסוקה ו-5,500 יחידות דיור. כיום פועלים במתחם כלים הנדסיים רבים במסגרת עבודות הפיתוח שמקדמת החברה הכלכלית. בחברה הכלכלית מציינים כי בשלב הראשון יחלו בפריצת דרכי גישה והקמת מחנה מנהלות. מתחם ה-1,000 הינו שטח של אלף דונם (דיונות חול) במערב העיר ממערב לנתיבי איילון, דרומית לשדרות רחבעם זאבי (המשך שדרות משה דיין).

קרדיט הדמיות בשמן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה