חתונה עד 300 איש– הטרנד החדש בעולם החתונות



אהבה היא הרגש היפה והכיפי ביותר שיש ואין דבר המסמל אהבה יותר מאשר חתונה. אירוע זה הוא ייחודי ומיוחד ומוביל את כול המשתתפים בו להתרגשות עצומה. הרגע הזה בחופה שבו שני בני הזוג נשבעים לחיות זה עם זה לנצח נצחים הוא אירוע מרגש עד דמעות ואין ספק שהוא ישפיע על כול מי שצופה בו. אך גם חתונה צריך לדעת איך לערוך בכדי שהיא תרגש.

 אחת הדוגמאות המובהקות לכך היא עריכה של חתונה עד 300 איש. זהו הטרנד החם כיום בעולם החתונות ולא סתם. כאשר אנחנו עורכים חתונה עד 300 איש אנחנו יוצרים אווירה ייחודית ומיוחדת אשר הופכת את האירוע ליוקרתי, מהנה ומרגש עוד יותר. תחשבו עד כמה זה מיוחד שכול האורחים מכירים זה את זה וברחבת הריקודים כולם רוקדים עם כולם, ותבינו כי חתונה עד 300 איש היא אירוע מיוחד ביותר.

 

ומה בדבר חתונה עד 200 איש בתל אביב?

אם חתונה עד 300 איש היא מיוחדת, ישאלו המתחכמים למה לא לערוך חתונה עד 200 איש בתל אביב עיר החתונות של ישראל. זוהי שאלה במקום ובהחלט נראה כי חתונה עד 200 איש בתל אביב היא אירוע עם אווירה מאוד מיוחדת ומאוד ייחודית. חתונה בתל אביב היא תמיד משמחת ואם אנחנו עורכים אותה רק עם 200 מוזמנים אזי היא תהיה עוד יותר מיוחדת אפילו יותר מחתונה של עד 300 איש. לא רק זאת אלא שכאשר אנחנו עורכים חתונה עד 200 איש בתל אביב, אנחנו חוסכים גם הוצאות רבות וזהו דבר חשוב ביותר. תל אביב היא עיר יקרה לערוך בה חתונות וחתונה עד 200 איש היא חסכונית מאוד.

ואולי בכלל עדיף לערוך חתונה עד 150 איש?

ומה בדבר חתונה עד 150 איש? נראה כי במקרה זה אנחנו נכנסים לאזור המסוכן שבו אנחנו נצטרך כבר לא להזמין אנשים שחשוב לנו שיהיו בחתונה. מזה כמובן יש להימנע ועל כן חתונה עד 150 איש יכולה להיות לנו קטנה מדי. כאשר החתונה קטנה מדי האווירה נפגמת ויש לחשוב פעמיים לפני שאנחנו  עורכים חתונה כה קטנה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה