למעלה מאלף נשים השתתפו באירוע להעלאת המודעות לסרטן השד



במרכז האירוע, שהתקיים באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון, נפתח טורניר ליגת מאמאנט אליו הגיעו נשים מרחבי הארץ * ביניהן שחקניות מאמאנט שחלו בסרטן השד והחלימו * המטרה: להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם.

חודש המודעות למאבק בסרטן השד מצוין מדי שנה בראשון לציון באירוע ספורטיבי של העצמה נשית. למעלה מאלף נשים הגיעו לאצטדיון האתלטיקה בעיר לאירוע השנתי "גם אני מודעת" שמטרתו להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם.



במרכז האירוע נפתח טורניר מאמאנט (ליגת אימהות בכדורשת) אליו הגיעו נשים מרחבי הארץ, ביניהן שחקניות מאמאנט שחלו בסרטן השד, החלימו וזוקפות חלק גדול מההבראה וההחלמה לזכות החוויה החברתית-ספורטיבית בליגת מאמאנט. האירוע התקיים במעמד ראש העירייה, דב צור וחברת המועצה, מחזיקת תיק מעמד האישה- לימור גור. על הנחיית האירוע הופקדה המדליסטית האולימפית, יעל ארד והיא לא הידוענית היחידה שהגיעה. בין היתר הזדהו והשתתפו ח"כ שרן השכל, שגרירת קפריסין בישראל- טסליה סלינה סמבוד, מנהלת לשכת התיירות בקפריסין- לואיזה ואראקאלס, הממונה על ההגבלים העסקיים- מיכל הלפרין, הזמרות אביבה אבידן ועינת שרוף, השחקנית יונה אליאן ובעלה ששי קשת, שדרנית ומגישת חדשות הספורט בעבר- גיל שם טוב, העיתונאית רומי נוימרק, השחקן מיכאל הנגבי, כוכבת הריאליטי הראשונה שרון איילון והשורדות ורד ספיבק, מיכל פוקס וענבר פינייבסקי.



האירוע, שמתקיים בעיר זו השנה הרביעית, היה פתוח לקהל הרחב וכלל הפעלות ספורטיביות וחווייתיות, טורנירים של קבוצות מאמאנט מכל רחבי הארץ ומשחקי ראווה. לפני תחילת הטורניר התקיימה מחווה מיוחדת של השחקניות כאשר לטובת העלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם לסרטן השד יצרו סמל מודעות אנושי ורוד ענק שבלט על רקע הדשא הירוק של האצטדיון. ראש העירייה, דב צור, בירך את המשתתפות באירוע והדגיש את המחויבות העירונית לבריאות האישה: "תודה לכל צוות מאמאנט מראשון לציון, והארצי על העשייה, לכל עובדי העירייה והחברה העירונית על ההפקה והאירוח".

לסיפורים הכי מעניינים בראשון לציון – הצטרפו לפייסבוק שלנו

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק קידום מעמד הנשים בעירייה, לימור גור, שהיתה מבין היוזמות של האירוע, סיפרה: "לכל אחת מאתנו יש סיפור על אמא, סיפור על אחות ולחלקנו זה אפילו סיפור אישי. עלינו להיות מחויבות אישית על הבריאות שלנו. כדי לא לשכוח ולפספס אני ממליצה תמיד לערוך את כל הבדיקות הנדרשות בחודש בו חל יום ההולדת שלכן כך כשיגיעו התוצאות תהיה לכן סיבה טובה לחגוג".

גלית אבשלום, מנכ"ל מאמאנט: "אני גאה בכל שחקניות מאמאנט שהגיעו לשחק בטורניר "גם אני מודעת", ומודה לכל מי שלקחה חלק ותרמה להצלחת האירוע, והפכה אותו למדהים ומשמעותי עבור כל כך הרבה נשים, בארץ ובעולם. 16,000 שחקניות, אימהותיהן, בנותיהן וחברותיהן, מכל העולם, נחשפות למסר החשוב שאנחנו מעבירות כל שנה, למניעת המחלה, ואין דבר שמרגש אותי יותר מתרומתה של מאמאנט למאמץ העולמי בנושא."

מאמאנט, ליגת האימהות בכדורשת, מאגדת אלפי שחקניות מכ-80 עיריות ומועצות בישראל. הליגה הינו הפרויקט החברתי - הספורטיבי הגדול ביותר לנשים בישראל. השנה הצטרפו לחשיפת המסר החשוב, שחקניות ליגת מאמאנט מכל העולם, ויתקיימו טורנירים של "גם אני מודעת", בארה"ב, בקנדה, באירופה, בקפריסין, במקסיקו ובהודו.

צילום: יוסי לזרוף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה